2016年12月26日 星期一

匯易保定期壽險優惠編號 小明買保險


終於平安由意大利番黎香港,無遇到任何恐襲。

番黎坐CX UPGRADE 左去PREMIUM ECONOMY,無咁迫,不過其實呢D空位都係擠壓ECONOMY個D位出黎。沒良心企業。(佢UPGARDE 我其實一D都唔暗喜,一向唔鐘意CX,CX同大部份自己為上菜香港人一樣,都係仲以為自己好大支)




一番到香港,老婆開鋪,小弟本來想番自己鋪頭(講多次,我兩公婆各有自己小生意,類型、客源、收入穩定性完全不同,亦與本身專業毫不相關)

UPLOAD手信,洗衫,老婆執下野。。。


我無乜買野,老婆一個袋已經夠去多次歐洲,佢仲要買左兩個。。。


點知我太眼訓,一訓就訓到下午四點。。。

仲好樣衰咁,漏左現金(HKD二三千左右)係酒店保險箱。

酒店個邊肯DHL過來香港比番我,唔知要幾錢。。。哈。

其實我好怕飛機遇上氣流,今次坐十幾個鐘,如果有咩事,點算?

反正都要買,問過宏利個保險AGENT,2M保額無儲蓄成份,廿年可續唔加,要$4560一年。

HSBC 匯易保人壽可以網上報價,同樣2M保額同樣無儲蓄成份,十年可續唔加,要$2352一年。

當然,HSBC第二個十年加得多,咁就宏利抵D。不過,我要保0既,都係呢十年。

保到我一百歲個D,其實要黎托咩。。。

最後,我買左5M額(匯易保網上上限),一年六千有找。

也送上匯易保定期壽險優惠編號,如上圖。


萬一我瓜左,至少有五球比我老婆,最樣衰怕死心亂買樓又得,買股收息交租又得,如果已經按計劃買左樓,咪用黎清左個按揭佢。(香港人真慘,買一大筆保險又係為層樓)

我老婆見我買,佢又買。。。佢平好多,近三百蚊一個月,可能佢係女人又後生D啦。

如果一齊有咩事,起碼都有10M比長輩仔女丫。(未計我地本身D錢同股。)

如要計數,極力推介睇富足先生個BLOG,或其中一篇佢0既文。

消費型保單 vs 返還型保單


講番HSBC個網上投保,到而家都未CONFIRM我,可能聖誕節假期,我估星期三有結果吧。

最後,POST下我認為幾靚0既兩個景點。


另外,係意粉國想搵個杯面都幾果難,以下每個2歐羅。我習慣必食。。。


7 則留言:

  1. 有得網上報價真係好方便,可惜現時唔係間間有,同埋只係term life有。如果其他類型保險好似醫療都有就仲好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦.
      其實網上報價提升左透明度,買得仲安心.
      佢問D 題都係果幾條, 同埋邊D 有得保邊D 無, 網上睇好過聽AGENT 講, CLAIM 錢自己CLAIM 都唔太難.
      老一輩才要AGENT 吧

      刪除
    2. 我連買醫療保都無經agent,最怕就係佢哋浪費時間推銷其他野

      刪除
  2. 回覆
    1. 預計2019,即三年後退休。
      假設樓按五球,而呢五球可以十年內以被動收入完成。咁中間有咩三長兩短,都可以供完。

      刪除
  3. 原來匯易保最多只可以買500萬保障額。

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...