2016年12月11日 星期日

黑幫大佬的頭馬 女主人的古怪客人(一)

此圖來自賣衫網某男,樣貌似X哥!


上個月遇到有個好豪邁的男客人,自稱係澳門某猛人的頭馬。

阿頭馬喜歡人叫佢X哥, 頭馬來買衫時好爽快,又唔使度身,

我話邊件衫就買邊件衫,又冇講價, 好順利就同佢完成左交易。

到件衫做起送過去俾佢,因為某些原因差點整親佢,

頭馬哥一句話也不說,佢話俾面我唔追究。

同佢傾過幾次電話, 每次收線時, 佢都祝福我, 祝我生意興隆, 身體健康!!

我總係覺得佢似在警告我多一點....

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 女主人少覆留言,我代勞。
      佢講得唔清楚,其實意思係想話阿大佬攪笑多過嚇人。
      佢行為似80 90 年代小混混。。。喜劇個d.

      刪除
    2. 非常非常巧合地…… (估計有八成機會中)我知道喺邊個X哥,喺識得嘅!世界真細小!

      刪除
  2. 乜依家仲有客人咁惡的?似足以前六七十年代咁...凡事小心為上!

    回覆刪除
  3. 真真假假,真係乜人都有!

    回覆刪除
  4. 用左成個幾星期終於追晒成個blog!
    juno

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...