小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2016年10月25日 星期二

GLD SHORT STRANGLE ROLL OVER

近期太多事要分心(都係玩樂的事),建倉又未完成,今天簡短講下轉倉一事。

唔知係 INTERACTIVE BROKERS 咁強大定係美國D OPTION 係咁,自動對盤好快!買賣差價又少。。。

主要收息,來自港股,美債,SGX REITS,HSEA 及HSEB。SHORT GLD OPTION 只為玩玩,金額不多。(GLD只佔資產3%)



******

為左同GLDI比較,試下將一年GLD OPTION 權金記低。

舊倉
九月SP124 SC130,權金USD1600左右

上月倉
十月SP124,SC130收權金USD1.78,7張約USD1250(已扣九月減平倉成本)

之後ROLL OVER 左124PUT,以及開左十一月SC128.5,收得USD1,即係總數USD700

*****

最初,做GLD OPTION 係想買下其他野,同時又想試下SHORT GLD OPTION 會否比買入GLDI 好。

點知,權金又唔錯喎,不如試下SET個目標,用權金黎交借貸利息。

本月貸款利息約USD1300(包括美債,HSEA,HSEB,GLD及SGX REITS借金)!年利率約 1.3965%

即係話,十一月權金唔足以COVER利息支出。不過,十一月頭又有USD3182債息派發。

其實,收一次債息,已夠還幾個月總貸款了。

十一月中,五隻SGX REITS會派息平均每隻USD400-600左右,預計USD2400走唔甩。

十二月份,收美債(TOYRUS BOND)及HSEB,到時再講。

小弟現在槓桿比率為1.8左右,即18蚊東西入面有8蚊借番黎。(當係五成半首期也可)

健康否?要跌4成先開始要補倉吧。
近九百萬貸款,月息都係一萬蚊多少少,平過唔少樓按呢。


大黃蜂面具好好玩!

保守預計年收息110萬,已扣減借貸利息,原來已達七位數字。

老婆聽到,即時話我地兩公婆可以唔做!無錯,還爭一樣東西,已好眼訓,下回再講。

32 則留言:

  1. 1.3965厘真係好低借。 :)

    回覆刪除
  2. 其實係咪清晒倉先真係要俾錢還息?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一路唔還,咪一路計息。
      唔駛清倉,如年淨派6%,複利之下12年後全無欠債。

      刪除
  3. 一隻投資物要7.5% 除稅後實收yield 再-1.5% loan rate 就有net return 6% 收。
    上邊有邊幾隻做到稅後7.5%?HSEA/B,5 文的939,D 公司債得唔得?SGX又一城應該無,力寶摸可以,睇緊美國(人口結構改變、healthcare 概念)REIT 或用REIT的結構做出來的不明物,但要扣30% withholding tax, 拎返要10-18 個月,可能要EX-DATE 收市前賣下一日開市買返來避稅(代價係一出一入2文美金手績續費同可能出現的價差)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今篇無左你的留言係我的9UP動力!!!!係咪唔想我地留言啦 XDDD

      刪除
    2. 只係打個比喻。
      5-6%大部份做到,利息1.4,即有7.4-6.4%瑆報,唔算難搵。阿q 一點,有gld option 打底比息。
      以上組合除939 全部唔駛打稅。

      另,留言既野隨心吧,哈哈。

      刪除
    3. 正!你呢幾隻好野,係最唔中意D公司債,個default rate 常人如我根本無辦法合理評估,最後只好直接「假設」間公司會如常還息還本,有中伏風險:( (EG乜SIR推個間老牌香港公司債個價升跌到呢!)
      HSEB 高yield 過HSEA,反正自己用唔到咁多錢,呢部份我全買HSEB 提升回報算。
      SGX REIT 出年可能係食息賺價都唔定~
      GLD OPTION:你應該會跑贏GLDI 啦,人地可似只SC.另,好有趣你ROLL返同一個價而唔係轉倉時再計大約上下3%,會好D?

      刪除
    4. Bonds 我也是亂來,只選些年期短息ok. 眨個d L sir 買債基都係呢d 級數,不如自己操刀。
      暫時reits 係微賺的。
      Roll over 我又係隨意,不利個邊,盡量用番原價。

      刪除
  4. 關於借貸投資一直都好想做,但一直都計唔掂數

    例如當我身家一蚊都無
    走去銀行借100k 2.5%p.a. ,24個月要還清

    然後拎去開新新倉搵4-6% annual yield 嘅投資物(假設係收股息,唔係賺價差)

    我計唔到個平衡點,點可以還到本金利息之餘又賺到息差
    (我認我蠢)

    Acyl

    回覆刪除
  5. 年收息過百萬,呢個例子打沉好多話只有買樓才能致富嘅導師呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 果班人食正升浪才能致富。
      如股市再上揚,我即時撒手不幹啦。

      刪除
  6. 和味過和味龍,百萬年息,我有排都未到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人人必經階段,就係越收越多。
      同埋,我有槓桿呢。

      刪除
  7. 請問"槓桿比率為1.8左右"的做法是否可以將借錢買入的貨再抵押,然后再借錢買貨?
    還是先要存入USD100萬,才可借USD80萬買貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 回答如下
      1 我一蚊都無入過,只入貨。
      2 margin 額是整個portfolio 計,包括債券股票期權現金,同一戶口。

      刪除
  8. 咁樣食息都幾爽, 但我個人不喜歡買看不懂的債券物體, 銀行股更加唔會show佢.

    所以我安守本份, 用本金買股票就ok. 回報成績算是不錯.

    以某一些blog友既看法, 不懂借錢或加按, 就係冇財商. 所以我都冇咩財商架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵,70兄對借貸很積極,而我和Joseph兄都好似冇借過錢買股/債呢:P

      刪除
    2. 咁低息的確吸引.
      如有增值是BONUS.
      能買保本東西就好安全啦, 買股坐艇就難攪0者.

      刪除
  9. 請問你買的債,債息如何?
    Ironman

    回覆刪除
    回覆
    1. 如何?
      樓上有講COUPON RATE.
      債息都係一般 BBB-B評級比到的債息呢.

      先求知, 再投資

      刪除
  10. 關於借貸投資一直都好想做,但一直都計唔掂數

    例如當我身家一蚊都無
    走去銀行借100k 2.5%p.a. ,24個月要還清

    然後拎去開新新倉搵4-6% annual yield 嘅投資物(假設係收股息,唔係賺價差)

    我計唔到個平衡點,點可以還到本金利息之餘又賺到息差
    (我認我蠢)

    Acyl

    回覆刪除
    回覆
    1. 開個EXCEL 或者拎部計數機都計到喎.
      無平衡點架, 一跌就倒蝕了.

      要還本個D, 通常都唔會去借. 除非好大舊錢又有CASH COVER.

      刪除
    2. 70s 借嘅都係唔使每月還本金個種? 如果係呢種當然容易計回報啦

      冇呀,一般稅貸/信用卡「低息」貸戶都要每月本金連息咁還
      所以開新倉用稅貸買貨,第一個月就要開始賣貨還錢

      刪除
    3. 係,如非必要,唔會借要還本個D。
      除非你隻野可以每月派息,否則你想零成本唔出自己錢去還有難度。

      所以先有人加按再買樓收租。

      刪除
    4. (伸手黨) 邊度有唔使每月還本嘅借貸咁好
      出黎做嘢幾年都未見過

      刪除
    5. Security overdraft 戶口(od 戶口),好多銀行都有。
      我以前都有用,爬下舊文有講。
      或者,google 都會搵到。

      刪除
    6. 有追開文呀,
      如果倉細做完OD都係得幾萬蚊, 似乎OD都係適合大倉...hahaha


      刪除
    7. 今日去銀行問OD
      佢話只係做到P, 連P-1都唔得...haha

      好貴息呢...

      刪除
  11. 有冇咩情況底下一厘幾貸款利息會被加呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪美國加息, 咩情況加息, 要問美國財長果堆人.

      小弟只係一個小小小角色而已.

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...