2016年8月1日 星期一

儲夠七球就退休 我可以唔撈嗎18

第十八集了。上一集已經係六月0既事。

今日打風,以下網址可以睇中日美台風預測!!
http://zt.zjmb.gov.cn/tfzt/


武者烈傳NO.271 疾風劍豪精太,真係噴左三日。。。痴膠紙做遮蓋痴到想打人!制作過程係文末。

問太多根本不會講。。。!

近期都有幾多決定,係時間上增加唔少碓定性。

檢視唔撈指數

講工作

住屋方便,因為無盤(之前有一輪好平,又錯過左),我地又唔會去等個D"就搬走"0既乞食盤,人地一走我地接力,連翻新都唔翻就比我地?

結果,減幾舊水簽多一年死一年生約

留意,男主人鋪租重有一年半死約(不要傻豬,工商鋪無人簽生約的),而機器租約有三年。即係話,鋪租要續多一年半

咁好多時間都好FIT喇!

講資產

今日建行5.35,即係股票總值一千零七十萬左右

建行剛剛係上星期派左息,連結如下<食息過活 建設銀行 2015 年股息派發

現金六十幾萬,不過要比番女主人,暫時寄養係我度。

女主人總資產係一個謎,因為佢自己都唔計,不過就肯定過一百萬。

講其他

見其他BLOG友講去計自己支出同收入,我又UP下:

其實我收入好易計,工作上支出都月月差不多。但係要計生活支出就好難,因為太小(相對收入)同埋太碎。兩老八達通增值都係我包,平時出街食飯有時我比有時女主人比,真係好難去一一紀錄。

阿女主人上次寫完BLOG,佢又話想寫,因為發現原來佢創業頭個兩年已經儲左一球錢!佢成日都唔去計佢搵幾多,只計自己出糧比自己當收入。佢個RANGE由二萬到二十萬都聽過。

邊個話做生意好危險?其實會唔會係個條80求死自己無乜七用,樣樣野都覺得唔WORK,唯獨折墮式吸血是出路?井底之蛙。。。


講目標

1。股票如無大升,繼續唔沽,玩無限補時。預計三年後帶來170萬股息
2。以男主人月儲十萬計算,扣減自己休息個D長假,三年間可儲300萬
3。若要無條件地"買樓",我計過要有七球現金,才可以同股票加期權去供樓(有機會再講,可能有排先寫),係唔傷本之下"股票代供"(我唔會租客代供咁無品)
4。女主人現有,當住先,約112萬同31萬股票。(問左佢了!)

現時指數為180/700

計一計,700-170-300-131=99萬,即係女主人要係三年內搵到呢個數。對佢黎講暫時都無乜難度,所以財自其實好近。

咪住,其實而家慳慳地都夠,不過如果達成呢個目標,就唔駛慳慳地了!

係少左供樓/租樓開支之下,生活可以更好。

最重要係,跑極都重可以跑0既情況之下,不如定個目標,一到就停!即係話女主人或男主人跑得比預期快,一到七球現金,即時收皮!女主人或許會繼續,男主人就會收山唔做喇。

精太原本乜都唔做,係咁醜樣架!
下面張圖,已全上色,只有眼有貼紙。不過未補手油同埋補番噴得唔好0既部份!
(留意頭盔兩邊Z字要上綠色底,胸甲要滲黑線,龍頭要油,文初個張圖係完成品!)
(隻馬真係難度好高,我已經做得唔好,但真係已經盡力。天份有限熱誠無限。)



兩隻都可以變成半人馬狀態!


最後講下小朋友,左邊個仔運動能力比同年小朋友好好多。。。
相反,個女第一次砌LEGO,估唔到佢自己識睇說明書自己砌埋!我覺得好勁!
(第時砌高達靠你了!!!)

玩野之作,經典重溫!
我可以唔撈嗎 1
我可以唔撈嗎 2
我可以唔撈嗎 3 (減父母家用至自由咁仆街?)
我可以唔撈嗎 4 (葵花寶典)
我可以唔撈嗎 5 (你真係信做埋唔夠交租?)
我可以唔撈嗎 6 (幾日千萬富翁)
我可以唔撈嗎 7
我可以唔撈嗎 8 (我係溫室小花,你做唔做得起?)
我可以唔撈嗎 9 (性格是遺傳)
我可以唔撈嗎 10 (唔同年紀, 目標不一. 六十歲仲講有收租樓?)
我可以唔撈嗎 11 (讀書真係無用?)
我可以唔撈嗎 12 (深水埗玩具模型倉有我整0既模型)
我可以唔撈嗎 13 (買夠貨)
我可以唔撈嗎 14 (千金難買少年窮)
我可以唔撈嗎15 (建行減派息 成功財務自由)
我可以唔撈嗎 16 (入廠維修
我可以唔撈嗎 17 (去蕪存菁;又上千萬)

再呼籲下,LIKE下SHARE下我個FB PAGE丫,當流量不再單一時,更能令我暢所欲言。

各位0既留言係我繼續九UP0既動力!
小弟生活鎖事或股票期權小變動,會先係FACEBOOK分享,再行文。按此LIKE我FB PAGE

15 則留言:

  1. 玩無限補時~~ 嘿嘿嘿嘿!我地後生可以屈機!

    回覆刪除
  2. 勁, 計劃好好! (我大概估到你係邊區同做咩類型既飲食業..)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁突然估到?哈哈
      我唔會開估的~

      刪除
    2. Joseph兄係咪真係估到架~?=P
      我已知70兄做邊行,但這是不能說的秘密呢^^

      刪除
    3. 哈。因當日有人職業很有趣。
      但真的是不能說的秘密,否則我第日點開班教人再掠水?

      刪除
  3. 對70後兄來說,目標不算高,難度不算大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對的。
      當終點定下而又可見,感覺實在好多了。

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,係咪唔抵得D高達咁靚呢~~~~

      刪除
  5. 在財自方面,我完全未有目標可言...

    回覆刪除
    回覆
    1. 過多幾年,唔係鬥財自,而係鬥小朋友呢。

      刪除
  6. 呢系列開始踏入結局篇wow

    回覆刪除
    回覆
    1. 係。
      不過好似hunter x hunter 咁,講足幾年都唔結局。

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...