小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2016年6月30日 星期四

股票射倉有$2000回贈,中信射倉去中銀!

男主人又放大假,趁剛回港比較清閒,去附近銀行R著數。。。

BB戰士282號:天翔狩人摩亞屈!!砌後感在文末

為免各位錯過上一篇文果位偽長腿偽韓妹,上一篇文章按以下連結



講番正題,原來中銀射入股票50萬以上,有2000回贈!

去到無乜人,職員哥哥話要係中銀VIP理財客戶先有2000,一般個D得500/1000。

結果我要射足一球去中銀。為免股市下跌滿足唔到要求,我射左250000股建行。



先計下有冇著數,因為射倉要收費!由中信銀行射倉轉出股票,收費如下(幾蚊個D雞仔數唔計佢)

中信轉出股票收


250000X5。1(收市價計)X0.002% = $25.5

好抵!!

中銀轉入股票唔收錢

如果屎忽痕,轉番去中信又如何?

中銀轉出股票收


呢個好貴!一手十蚊!!!250手即係。。。

250X10=$2500

中信轉入股票唔收錢

重貴過回贈!

即係話呢,唔駛旨意轉走。。。只能賣。

真係捉蟲了!!!

翻查一下,七年前中銀只係$3.5一手!乜加左咁多?就係唔想比你轉走啊~

唔緊要啦。

無啦啦又做番中銀VIP理財客,話說原來我有好多彊屍戶口,包括兩個SAVING,兩個股票戶口,兩個支票戶口。

原因都係同供樓同埋OD有關,至少七年前了的事。。。有一個戶口仲係小學時留底,當年仲係叫做新華銀行。

有冇SO自己計下,我就算OK。反正無乜機會射走。

*********

呀!可能有人唔識射!(哈)

去銀行,同職員講想股票射倉,射入射出自己講。中信唔駛排,有人填FORM,中銀要排隊!股票行就有D可以網上攪(輝立WHATSAPP AGENT,一通網上按制),致富同耀才都要親身去。

最後送上近期作品,BB戰士282號:

天翔狩人摩亞屈!!

砌後感:分色好差!300號以下的BB戰士,唔貼貼紙的話好樣衰。上色一係痴膠紙做遮蓋做死,一係手油油死。。。當然,亦都因為我係低手業餘,但每次完成一隻都好開心,拎住佢自HIGH良久。


左為素組未上色,右為上左噴油未手油!

來個全家福!!我係得四隻BB戰士,這個係今年短期目標!上半年目標已達,就係上面隻百式及米加粒子砲(紀念亡友)!

有冇人知下一隻係乜?好易估啦下話~~~

各位留言是令我繼續九UP0既動力,必覆!
如有任何頭暈身慶,水土不服,或者約我去街HEHE一番
按此EMAIL 我啦!

23 則留言:

  1. 哈哈70後兄咁hyper呀,一日寫兩篇blog XDD

    放大假真係好呢~遲哋你又可以upload埋囝囝囡囡既福利相上黎啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,我都無留意原來同一日來。

      補番之前旅行想打個d.

      刪除
  2. BB 戰士唔熟,估唔到tim.
    家陣d BB 戰士太細隻,我好懷念細個時砌過隻大大件以白色同金色為主的乜乜大將軍.
    點解隻百式次次都咁低調既?另,米砲消光效果可能更佳(定係金屬色?睇唔清楚) 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講果隻貴野來,當年儲我好耐錢。
      頑駄無大將軍呀,最早出果隻係二代目。
      呢隻有翻出bb legend,不過細隻左。

      百式留待其他文章發送,是金屬色來,是紀念亡友之作。

      下一隻都係武者七人眾之一,未噴好。

      刪除
  3. 印象中中銀有存倉費 小弟還是鍾意渣打花旗

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的。
      存倉我得一隻,費用相對微不足道。
      證券行就無存倉。

      刪除
  4. 我都想用CITI...但太小分行

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間野唔知係咪target 老人同內地人,d 分行位好怪。
      美孚有一間,深水埗又有一間。
      但旺角無,要去到太子先有分行。

      刪除
    2. 咩呀?㺯帝銀行在旺角惠豐咪有間旗艦店囉!

      刪除
    3. 噢,我講中信銀行國際,可能樓上講花旗。。。

      刪除
    4. CITI 同 CITIC 不分, 咁唔attentive to details, 怪唔得你要創業喇. 如果打工,實俾老細插到X忽開花 XD...

      刪除
    5. 係喎, 如果我係打工, 一定買幾間收租樓跟住劈炮唔撈, 無謂比人鬧丫.

      刪除
  5. 以前小學儲過天星七人眾同刀霸大將軍呢兩個series,最鐘意係魔刃頑太無,型到喊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好後生呢!180號刀霸大將軍我已無睇。
      可能我老,砌個d 都係100 以下。
      而家重新玩過,一跳就三百幾號,而家個d 靚好多。

      刪除
  6. apart from you mentioned, is any other benefits to become a 中銀VIP理財客戶 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢d 梗係問中銀職員啦。
      唔同人有唔同需求呢,如果可以,我唔會做中銀理財vip...我被迫的

      刪除
  7. 中銀VIP OD 比 中信 OD 抵 嗎?

    回覆刪除
  8. 咁麻煩轉過去 又轉唔走
    唔明點解要轉去bochk
    想收兩千? 你又唔使呀
    70後兄 想問下點解呢排冇做sc ?
    有冇咩blog講covered call操作推介下
    淨係知期權係咩 冇玩過

    回覆刪除
  9. 好似不是太著數,中銀7年前加左3倍,7年後又加3倍,會變左$30/手。

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...