小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2016年6月23日 星期四

男主人生意 - 被迫延長的租約

其實呢篇係唔知幾千呎高空上寫,係飛機上無網絡之下save 係電話度。

話說男主人東亞信用卡有hkexpress 機票優惠,所以今個假期揀左坐hkexpress 去釜山旅行。

之前坐國泰,我又唔覺得特別好。
如女主人所願,今次去左T2 非禁區環亞機場貴賓候機室。

早知入左閘去T1 果兩間,T2 無野食。
我都係典型港豬,信用卡入唔駛錢。
邊張信用卡可以免費用候機室?
我用中信銀行國際citicfirst白金卡,資產要求一球就夠。

女主人用匯豐信用卡(公司卡),唔知年費幾多,好似無資產要求,女主人次次打去waive年費。另外,竟然hsbc premier 唔得。

昨日,男

主人公司炒旦機器sales 約左傾續約。因為年尾就到期,而租約仲有一年半先完。

咁點好?唯有extend service。sales 梗係想sell 新機,可惜太貴唔值(速度不變有咩用?)
仲有,extend service 半年後開始,一簽就要兩年(大公司規矩),但男主人租約年半,即有一年浪費左,都浪費三四萬蚊。

如轉用新機,要簽三年,但因合約可即時生效,即續多兩年半,浪費年半。

如無意外,會轉用新機。租約到時再續多年半。
即係我仲有三年要做!

是否很不智?非也。

如資產升到離譜,即時唔做賠錢。咁鋪頭租約可唔續。

如維持現狀,到時最後一年,一星期番三日便可。估計每月都有至少三萬純利。視乎開係星期幾。

如經濟唔好,咪踩盡三年,預計衰極三年之間未計股息收入,工作入收帶來三百萬儲蓄。

真。退休之時,都未夠四十歲。

咁睇黎“我可以唔撈嗎” 系列,係會過一百集了。

其實,點都有少少唔捨得d 生意仔。一黎始終係老本行,二黎班客人食開有感情,到時可能同埋女主人一齊劈炮呢!?

題外話,男女主人都係孖展借抽ibond。為免有太多利息支出,已首日沽左。

女主人103.6,男主人103.5。

賺左幾多?男主人$594元。有圖為証。

下圖為 shf shampoo,亂馬1/2 入面的中國姑娘珊璞。非常可愛呢!係深水步福利買左$275。



17 則留言:

  1. 做住先都無壞啊!個市差都好似唔太影響你炒蛋!

    回覆刪除
  2. 收唔收到釜山D 料啊? ENJOY THE TRIP.

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到,食左花生餅了。
      住在hotel noah,就biff 隔離。

      刪除
  3. Hkexpress係d位好窄,上次預到一對情侶一上機就i後張椅,全程四個鐘, 佢地自己就橋起隻腳黎坐,難為後面的我們加BB。 國泰而家冇得i後好好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我今次覺得闊過上次坐國泰,可能我好彩。無餐食仲好,無謂比佢嘈醒?航程一半食,訓又唔係醒又唔係。

      刪除
  4. 睇咗咁多個blog,暫時好似仲係我係比較能夠高位(104.75)出到貨的人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 104.75 係全年高位都未定。
      不過佣金先係利潤差異關鍵。

      刪除
    2. //不過佣金先係利潤差異關鍵。
      True...

      刪除
    3. 又, 首日最高價好似去到108.50...

      刪除
  5. 真羨慕70後兄呢!可隨心决定炒唔炒旦=) 如果你仔女將來有興趣的話,咪俾佢哋當暑期工做下先lor^^

    遲哋update番韓國遊哋相喎!enjoy ur trip!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我炒旦傳承唔到的。
      亦唔想佢走我的舊路,只能舒服地搵錢而已。

      刪除
  6. 啊剛剛add了你的Blogspot進這邊的網站連結不知道你會不會介意?
    (珊璞快會來個地咚的了XDD

    回覆刪除
  7. 國泰0的位真係窄到頂唔順,
    哈哈

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...