2016年5月14日 星期六

輝立証券 股票分期計劃 用後感

小弟係一月咁上下,用過輝立証券0既股票分期計劃

好唔好用?用後感如下:

我一共買左三百幾萬港元股票,分兩年,唔算好多,不過應該有資格比講下呢個計劃。

我個情況,其實我現有150萬CASH,為左全借同埋安全D,我借足全數,無用CASH

網上條數唔清唔楚:其實一係拎三成現金,用股票做抵押其實好麻煩。

2基本上佢地好多人手計數,好慢。買哂股比哂錢,過N日先知收費,真係玩死

買賣佣金貴絕我用過0既証劵行(一通,致富,什至中信銀行!)

4經紀溝通奇差,開頭話可以分兩年,1.88%,點知股票都買埋,佢先同我講攪錯左,要2.88%!你話死唔死?呢個係經紀問題!

5最可惡係,除利息外,佢要收1%手續費。呢個我預左,不過呢,原來係總貨額0既1%!明明借三百三十萬,佢計總貨額四百幾萬。後尾要鬧佢(1.88%個件事),先肯退番收多左0既比我,7千幾蚊等如個幾月利息。呢個係魔鬼細節!!!

6好喇,當我還哂(我BUMP再錢入去提早還清),諗住射倉個陣,竟然分期戶口同股票戶口不相通,你想下指令轉番去股票戶口都唔X得!結果要分兩次射倉。有冇攪錯,夾硬屈多個客200蚊!明明係我D股票仲已比錢贖埋!

收息超搵笨(同分期無關),手續費同我間銀行一樣。但佢每手收HKD2。5元!!正常HKEX收$1。5,大部份銀行都一樣。即係,我2000手建行比佢收多2000蚊

計過數,射埋倉都仲抵過留係輝立,轉走哂佢好過!

其間我無做過COVER CALL,唔知仲有冇魔鬼細節!!!小心小心!

陰人最勁,應該算係輝立。




1/400京密剎 QUEEN MANSA
因為佢係多色成形,只加少少手油同水貼
簡單得黎,適合剛出院0既我砌

耀財無用過,齋睇利息都唔SO,唔諗。

我用個間銀行,股票OD戶口都只係4.25%,我D錢又係入面,即係話,我都係借180萬左右,無手續費,每月都係$6375,已經平過輝立第一期利息。無啦啦仲扣多1%手續費真係條氣頂住頂住

呢一刻個PROFO 係咁。

五萬幾卡數,因為入院檢查,保險可以CLAIM 番。

輝立証券 股票分期計劃 好唔好用?如果你自認笨七想比人搵笨,咪可以用LAW!


我就笨過一次就夠喇,你呢?

唯一叫做好少少,係經紀幫我射倉,唔洗親身交FORM,只係咁。

想知點計佣?
ANDROID有APP計佣金。

港股佣金計算機

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.calculator.hkstock.vaisseauhk

各位0既留言係我繼續九UP0既動力!
小弟生活鎖事或股票期權小變動,會先係FACEBOOK分享,再行文。按此LIKE我FB PAGE

30 則留言:

  1. 致富買賣幾平, 平台唔錯, 提存款多渠道.

    不過我都係主力用渣打, 貪佢冇最低佣金, 方便買股仔.

    孖展我就唔清楚, 從來買股唔借錢.

    Chris

    回覆刪除
    回覆
    1. 買得大額(例如一球以上),一通五蚊佣好有用!
      致富就方便。

      刪除
    2. 致富系統好但不是最平.
      一通平但多人用便死機

      刪除
    3. 多人用果陣通常係大升大跌, 果陣最0岩食花生

      刪除
  2. 如果條數唔大,一大堆一兩個百分點收費真係唔多覺。
    70後兄大蛇屙尿,一篤尿就搞到乜魔鬼細節都現晒形。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,1%都幾萬。。。夠我自己洗洗兩三個月。
      唔係我大蛇,只係想快D唔撈。身家預計不會再上漲。

      刪除
  3. 佢地既生意就係食呢d 1%既數, 唔係點會咁好搵?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同時,亦都係呢1%食得太盡,令我走左唔再用佢。

      刪除
  4. 魔鬼在細節中...多謝70後身先事卒 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 為免之後D人踩屎, 希望D 人GOOGLE 0既時候入黎睇到呢篇!

      刪除
    2. 沒有用過便不知真正收費, 謝謝70後

      刪除
  5. 個BLOG既顏色可唔可以調教下, 睇完會眼花花~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔改得, 一改舊BLOG D HIGHLIGHT 同特定字色會變哂.

      刪除
  6. 樣樣都收多少少,真係一肚氣WO

    回覆刪除
  7. 輝立就一向知佢收費高、3/5年前己漸漸退出~~~~轉去致富買賣~~~
    至於你所講的股票分期計劃未用過真係唔知輝立貴得咁過份、而且最一肚氣的係股票分期比晒錢仍唔返你~~~
    即分期戶口同股票戶口不相通~~~要再射過倉~~~~想不到~~~~
    不知致富股票分期怎樣呢~~~~
    話時話70後兄去左那間醫院做檢查?要5萬幾?好甘喎~~~保重呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 用佢都只係想用個分期. 點知咁搵笨.
      埋單四皮幾, 浸會醫院0既.

      刪除
  8. 最氣頂應該係服務差!1.88%變2.88%,條數即刻唔同計法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 如果唔係1.88 我會遲D 先買, 咁可能唔駛蟹得咁多. 哈哈哈~

      刪除
  9. 你依家係一買建行獨赢,有冇考慮過膽拖三、两隻其它野呀?

    回覆刪除
  10. 鬧下就可以退番多收既利息 。 咁要鬧佢地多d. XD.

    我之前都有用佢既服務,但佢收費同銀行差唔多,愈用愈覺唔抵。轉去一通平好多

    回覆刪除
  11. 由於sinablog不再支援手機直接閱覽內文,為免疑慮,魔術師不得不斬倉,搬去blogspot,以下為新網址,各位新知舊雨請多留意:

    http://magicianyang.blogspot.hk/

    《魔術師的伊謝爾倫日記》sinablog 即時停止更新內文,留言功能將於2016年5月31日晚上終止,轉為read only mode。同時魔術師亦會找尋將舊文移植之法,各讀友且耐心忍耐。

    回覆刪除
  12. 如果寫清清楚楚, 便你情我願.
    依家額外收這樣那樣, 1.88%變2.88%, 想人用都難

    回覆刪除
    回覆
    1. 1.88 變2.88 係經紀問題. 不過最大問題係呢度, 如2.88 我未必會用.
      1%係計總貨價, 應該有寫, 不過係咪合理呢? 部份錢唔係佢度借番黎都要比1%? 不如改得清楚DD, 直接貸款額1.3% 咁令人覺得公道好多.

      刪除
  13. 其實2.88% 70後兄應該有其他選擇,都唔洗揀佢。
    而最狗既係1%總貨價,好在你止步得早,話唔定重有其他狗野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 話就話差個1%, 條數大的話都幾襟計.
      幾千蚊, 可以食到幾餐正野啦~~~

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...