小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2016年1月5日 星期二

射程以內 進入倒數階段

呢篇其實可以當係九UP 不用理會.


女主人的火野麗! 係咪好惹火呢~~~!

建行股價現 $5.17, 已非常接近射程, 或者咁講, 唔覺得咁錯制買左也可以.

點解揀佢? 因為我乜9 都唔識, 又唔想買指數ETF. 只能揀成交量大以及有息派的. 雖然話派息在股價中扣除, 但係我唔賣, 佢升跌都無乜用, 有錢入袋都好.

果少少股息除權, 都唔夠股價一星期變動咁多. 所以算唔算係扣自己錢? 當然唔係...

心中入貨量, 現價買入, 分兩年還, 年息2.88%, 每月要還 $145000.

扣除現金150萬可以頂十個月, 等到派息, 連本身D貨派60萬, 又可以頂四個月.

十四個月後, 如每月儲五萬, 即到時有70萬, 又可以頂五個月.

第19 個月, 又派息60萬, 頂多四個月.

第23 個月, 之後四個月應儲到廿萬, 已還哂有突.

之後就靠佢果6X萬一年股息過活~

大前題有兩個!

1. 佢唔減派息
2. 我收入唔大跌(現每月約扣哂開支剩十萬)
3. 兩年不會大大加息(例如加多6%, 現為2.88%)

所以, 進入射程就係咁解. 另外, 以期權輔助可以每月搵三兩千0既, 不要貪心. 同埋, 我唔係長線必勝個D, 我只係懶...


HG G-SELF PREFECT PACK! 珍珠色噴塗! 現在, 就是最終形態! 

其實老婆現金約有230萬, 佢一次過PUMP 哂入黎我唔駛比利息(2.88%)

不過, 佢D 錢留黎等樓價跌喎! 哈哈...

1. 連我區內一線屋苑租金都差一千就到我呢度個價.

2. 我果度呎價跌穿五位數!

3. 租盤成交為零, 放盤者眾, 大家一齊月月兩三千交管理費差餉地租.

屋苑最正係會所0岩用, 細價樓無的.


另, 同區某屋苑新新地但只算三線, 已經大放血, 大量租盤平到同樓齡廿幾年個D 同價. 或者咁講, 果班舊樓細單位收租仔仲未識接受現實, 反而買半新樓收租個D 較有實力亦知進退.

新租出個D, 反而係居屋盤. 相信新年會更死. 大家都可以留意收租BLOG, 約滿後會點. 呢班人簽一生一死, 好快見真章.

可能佢地會係BLOG 度話仲有一注錢/大量現金, 其實係加按出來的...兩邊一齊縮, 佢仲敢唔敢入? 樓呢, 仲未係射程以內, 現在還是食花生.

拿, 差唔多任何一區, 你2015 年買入, 現價已經要蝕! 最慘果批, 就係計好數自住無問題個班, 比人TUM 下TUM 下接貨. 係, 等十年廿年會升, 不過到時比個官你做好唔好?!

叫人計數入貨果D, 真係小心報應啊! 唔係話你啊....不要再唱我了.

又講下小生意, 一月係另一個新開始, 以為生意會少左好多(5%), 點知, 只係少左1%. 期待七月再中"炒旦米芝連", 已經連續兩年成為"米芝連" (三年前才有得選), 希望到退出個年都可以中!

倒數自由之日, 726 日.
HG 獵魔高達 (巴巴托斯), 第一次用琺瑯油同水性油手油. 是個好開始吧.

各位0既留言係我繼續九UP0既動力!
小弟生活鎖事或股票期權小變動,會先係FACEBOOK分享,再行文。按此LIKE我FB PAGE

20 則留言:

  1. 準備隨時開炮喎
    細價樓收租,真係等死

    回覆刪除
  2. 70後兄,thank u, 大開眼界。如果利息可以再低d (少過2.88%)回報親仲正了。但我相信已盡量拿到最低?

    回覆刪除
    回覆
    1. 借一年的話, 1.88%, 不過還得好辛苦...

      刪除
    2. 咁即係 1.44% 一年??!?! 如果係真係好抵WOR

      刪除
    3. 咁即係 1.44% 一年??!?! 如果係真係好抵WOR

      刪除
    4. 要還本的. 一兩年內還完其實時間好短供得好金

      刪除
  3. 呢種方向儲股, 又ok 喎, 不過每月要好大現金洗先得…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見跌到咁上下就買,無乜策略同理論架咋。可能是燈,小心。

      刪除
  4. 70後兄,你覺得樓價跌多少才是射程內?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無定義,相對既。
      我搵得快,佢又跌得慢,咁最好。
      蟹要慢慢累積,先可令班友回頭太遲。

      刪除
  5. 塘人同學15年四百幾萬想入第一城結婚, 塘人勸佢唔聽照入, 而家已經無friend做了

    回覆刪除
  6. 呢隻?

    http://www.poems.com.hk/zh-hk/product-and-service/share-mortgage-scheme/

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的.
      不過要時間APPLY, 未必可以即開即用

      刪除
  7. 回覆
    1. I was gonna say that too.

      Mickey

      刪除
    2. 已射。。。哈哈。
      亦已將收埋年幾個篇文PUBLISH 左。

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...