小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2015年12月21日 星期一

我可以唔撈嗎 12

玩野之作,經典重溫!
我可以唔撈嗎 1
我可以唔撈嗎 2
我可以唔撈嗎 3
我可以唔撈嗎 4
我可以唔撈嗎 5
我可以唔撈嗎 6
我可以唔撈嗎 7
我可以唔撈嗎 8
我可以唔撈嗎 9
我可以唔撈嗎 10
我可以唔撈嗎 11

再唔UPDATE, 大家就走哂了!

朋友0既模型鋪, 係深水步黃竹街15號! 上圖係小弟砌同噴0既 rg 紅迷! 試下話你係呢件模型0既blog 友, 唔知有冇得平架!


不知不覺已經12 集, 之前仲講笑話100 集都未退休, 其實計番每個幾月先一篇0既速度, 應該四十集內就會完結.

先update 下近況, 呢排收入少左, 係季度正常現像, 現金水約156萬, 老婆個邊應該有兩球卦.

我工作就已經半停狀態, 可以同小朋友去玩下.

晨早去冒險樂園玩, 真係包左場!

老婆生意比上年差, 不過都還可以. 近排有明星幫襯!

另, 老婆愛上藍寶石, 又戒子又手鍊, 再係咁當然唔得...太燒錢了吧!

近期財經最大單新聞, 梗係加息! 對股市好定壞都未知, 不過我借錢都會卻步LAW...我借已經係1.88% (分一年還), 借幾十年個D 又敢唔敢入市?

不論價定租, 都已進入下跌軌, 都係果句, 前輩話齋, 來自供求關係. 有能力自住0既已經買左, 什至高追左; 無能力0既又等得. 投資收租? 2000 年買藍灣半島, 而家收租都係得六厘! (睇新聞, 唔Q知佢點計)

股市? 哈哈, 好古怪, 早幾日有跌到射程, 加完息又上番去射程外了....

反正, 股市CYCLE 好短, 時時都會有機會.

樓市, CYCLE 咁長, 下降軌有排都未完....

其實, 我爭三百二十萬至三百五十萬就可以財務自由, 心水清0既你, 老婆比哂佢份身家我, 咁就攪掂了.

不過唔會咁心急, 手持現金, 股樓市之間都可有準備.

你有高槓桿的話, 而家等同比人綁住打. 當你要自己出錢還貸款就知味道了.

右邊原是綠色, 我改左做卡碧尼配色! 都算ok 卦.

呼籲一下, 小弟用17APP 直播, USERNAME 同blog 一樣, hk70s, 歡迎直播期間吹水. 其實我係直播砌模型而已.

另, 近日去過d 小朋友模型聚會, 真係好耐無咁毒過. 不過有人利用砌模搵食就幾好笑0既, 有機會分享下. 以下係我聚會作品.

hg g-self assault pack


各位0既留言係我繼續九UP0既動力!
小弟生活鎖事或股票期權小變動,會先係FACEBOOK分享,再行文。按此LIKE我FB PAGE


13 則留言:

  1. 人始終要有瓦遮頭,差餉物業估價署統計空置率得3.8%,再加上香港人已經「住細D」,租金真係有下調空間嗎?

    據自己觀察,粗略的租金分布如下:
    劏房: $4k - %5k; 細兩房: $8k-$10k; 大兩房: $11k-$15k 三房: $16k-$20kup

    如果市價係貴又為何過往幾年租務需求仍然咁大?

    但偏偏以為住宅租金無得跌時,喺呢半年間又落返10%-20%。小弟入世未深,實在唔係好明點解呢項「必需品」可以fluctuate得咁犀利?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為本身想賣變左放租

      刪除
    2. 好簡單, 空置率計算不合時宜, 假的.
      正因必需品被人當投資咁炒起.
      講真, 而家只番番一年前價位, 未入肉, 但on99 跟人買個d 就蟹左了! 偏偏個班先係錢少要自住的人

      刪除
  2. 囡囡超靚,你d遺傳基因真係好到呢....

    KK大叔 (金魚街)

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 如現在模型數為x,共可放模型數約3x.
      放心好了,最大難題係砌唔切。

      刪除
  4. 上岸不上岸,全由你選擇。

    祝聖誕快樂。

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...