2015年10月29日 星期四

租務轉角位 + 故人回憶

呢期也是在砌模型

RG 13 GP01FB FULL BURNERN ,上左淘寶RG水貼,唔用太厚的膠貼!COLOUR CODE 在文末!


一個壞消息,心情沉重了好幾日。

一個比我年長,為人老實可靠的朋友,離世了。

原因雖未知,應該是肝衰竭或真菌感染。

只探過他一次,我認為雖然情況會越來越差,但還是可出院的。離死亡,應至少還有一段日子。

或許,不應該做白老鼠去接受新療法。

如果是我,我會選擇快回家,至少待多兩星期家,好過一個月在醫院。

醫學非萬能,有時無得醫就不要醫,留些時間陪家人。

這個教懂我買股票的老實朋友,究竟埋單在市場上係正定負數? 父母有物業留給他,最後又如何?

傷感之餘,亦再次評估人生意義,不止金錢,不止住屋。

若能多些陪伴家人,老好幼好,也是福份。

極端一點,砌多些模型,免留下一堆未砌的,少點遺憾!

這位朋友無攻擊性,亦沒太多害人之心。私底下都同我講過,若非有物業,現在住屋問題很難解決。

有留言提及我鬧收租仔,人有人投資關我乜事?

收租,無問題。但借大槓桿收租,持著利用收入不高的年輕人血汗錢以自肥,同時將供應不多的細單位盡買令有生活需要的焗住貴買,是否太陰質?

最不知所謂,係個d 寫收租blog 仲也文也武,大言不慚地說沒有樓沒有人生,是失敗的,已玩完等言論,又是否正確?

樓市租市已入轉角位,不過慢慢來吧。

果班人自有天收,香港自住購買力或承租力其實已差不多用完。

租緊既已租緊,搬左又有一間空番。有人承租即代表又多一個租盤。內地生越來越少是事實,內地已有中介教人考ielts 去澳洲升學。

未必關黃絲事,只係內地人有錢左,已可直去外國。

買模型figure 都已經 amazon 直送,不用到香港了。

認真面對吧,不要睇太多 tvb, 香港人根本沒世界視野,英文水平亦唔講得上好,衝勁越多越少,只因大家心機花在住屋及租金上。

老朋友,一路好走,美好的時光永在心中。若時光可以從來, 我一定約你上黎我公司砌你久久未完成0既模型, 一齊噴埋油...

用左GAIA 121, 125, 黑, 白, 透明黃, 原色靛, 131, 星影讚石銀.





各位0既留言係我繼續九UP0既動力!
小弟生活鎖事或股票期權小變動,會先係FACEBOOK分享,再行文。按此LIKE我FB PAGE

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 身邊人離世,教會我們人生不只有金錢。

      刪除
    2. 對,其實一早看透人生不止金錢,不過沒達標又不能生活。
      不過當頭棒喝下,再重新審視一遍。

      刪除
  2. 幾年前從網上得知,有一位教過我的老師因患癌而去世。他只是中年年紀,聲如洪鐘,看起來身壯力健,所以對於他的離開,我難免感到意外。

    人生在世,今天不知明天事,應該好好珍惜身邊的人。記得讀書時看過一篇叫《把每一天當作最後一天》的文章,如今想起,實在是感慨良多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對的,今日唔知聽日事。
      與其諗廿年後供完層樓,不如食多幾條女。。。哈

      刪除
  3. 70後兄節哀,小弟都有朋友早前離世,英年早逝。特別明白閣下心情。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的。
      器官衰竭咁慢性,仲去得快過cancer...

      刪除
  4. 白老鼠呢家野,要當時人才能領會。失敗流淚,成功見報。但係深表同情,小弟也是Hep B人,很明白。

    回覆刪除
    回覆
    1. 他是先天的問題,by the way, 我並不完全相信西方醫學。

      刪除
  5. 所以追求金錢之餘,都仲有好多野要珍惜,要取之平衡

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然。
      就如我成日講,花咁多心思去收租,去搾乾別人血汗錢,倒不如去溝下女啦。。。

      刪除
    2. 可否分享下溝女心得,鬆一鬆 :P

      刪除
    3. 哈哈哈~~~
      溝女心得唔講得架, 免女主人呷醋!

      刪除
  6. 早排我有個舊同事先行左街,
    真係人生無常。
    所以我一向都善待自己,
    適當俾自己享受下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生無常,你未有小朋友。
      有你仲覺得不可控呢。

      刪除
  7. https://m.facebook.com/profile.php?id=377692518922727

    70後兄有冇去幫襯過?好似幾抵

    回覆刪除
    回覆
    1. 無去過, 比較遠.
      不過我知有部份難搵0既佢可能有, 價錢唔算最平.
      呢期有間荃灣玩具店不停散貨....扮福利.

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...