2015年7月9日 星期四

2015车7月:兩日跌市,我去左邊?

兩日跌市,今日升番三分一。

個人沒感覺,因為好多貨都係一年多前買,跌極都跌唔到果個位。(下圖為兩年間買股紀錄)



手頭又有CASH,你跌到我又陪你癲下,用埋孖展又何妨,20000點丫唔該。

只一講隻交銀,7.5樓上真係好死士。下一站要見6蚊先會出現血肉長城。。。(下圖為一年數據)



唔玩股0既朋友,都講跌市。玩股0既朋友,好似好驚。

第一日,我老婆就話要去証卷行開戶!嘩。。。佢都出手了。

我地去左証卷行云集0既旺角道(輝立 一通 耀才 致富),先黎個CHEAP TEA,就係彌敦道平時搭車行過見到有個大大雀籠個間呢!佢有個69蚊TEA SET其實都OK,不過我地散叫,呢D地方食二百幾,不如去食CHEAP TEA BUFFET!

入面都唔係咁靚,但如果我仲係單身,用兩舊水厄下女都唔錯!今次我仲一次過厄兩條,超值!(間鋪都唔係咁靚0者。。。)



之後,梗係去五蚊雞證券行,一通開戶啦!只要身份証同地址証明,填到最後,仆佢個街,公司地址証明唔接受,ON9都極點。女主人全部信都寄番去公司架MA....咁佢又少左個客。(下圖我地一家三口去開戶)


之後,行行下我又試下搵我輝立個AGENT(我個戶口都係新開,用黎借錢買股,借左先再寫文),問佢公司地址得唔得。佢話OK,我即時上去攪。

第一日大跌,AGENT話有個同事個客要按樓補倉唔知真定假,第二日大跌,佢追孖展追到氣咳TIM!



當晚,我好悠閒咁拆左我隻2009年HG UNICORN。為明天上色作準備!

當年,我地仲未結婚,女主人鋪頭開左無耐,我地玩交換禮物,我用一條SPONGE BOB睡褲($20)換左兩盒高達($14XX)!!


當年女主人都好正架!

*****

第二日,跌左二千點,有股進入射程,不過無買。無後悔,機會時時有!

出左太子金魚街買濾綿,要黎做乜?就係DIY個模型抽油箱!

個模型噴油箱,放左係公司噴!上面個張未係完成品,加埋個綿就下面條片,必睇!

女主人咁0岩去完DERMES脫毛,順手過黎客串試噴,不要介意佢唔正宗。我噴都係奇怪的,因為我用左手。

模型朋友,呢個箱噴油完全無味!我個鼻好靈敏,噴緊同噴完,個抽風箱都係零氣味!好過你淘寶買現成,抽力差太遠!

途中見到有人帶龜散步

番屋企砌埋佢,因為本來噴銀色,但係女主人買埋D古怪銀色比我,結果砌出黎鐡黑色咁!另外,頭頂粒野又唔見左。。。唉!(左邊係原本,右邊係成品!)



總結,機會大把。有貨又有錢,駛乜急?


跌完,依然係八位數字淨資產,供負債。

小弟生活鎖事或股票期權小變動,會先係FACEBOOK分享,再行文。
按此LIKE我FB PAGE

6 則留言:

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...