2015年7月4日 星期六

跌市上海遊

哈....儲左幾日文無發, 因為去左旅行。

遲D補相再寫。

話說本來去6日5夜,因為個女幼稚園要表演而女主人又想番去睇,結果買多張單程票番黎。舊個張特價野無得改唯有SIDE左佢!咁就二千幾無左。

今之浦東機場入,虹橋機場走。浦東大、新,不過唔靚。

虹橋係內陸機場咁滯,細,乜都無。

同香港比,真係無得比。

浦東去,坐磁浮再轉的士。去上海係好難截的,因為大家都用APP!

何解用APP?因為APP公司會比回贈個司機,2-10蚊不等。所以做APP單一定好過隨街截。14蚊有成30KM,好多地方都唔駛點跳錶!

到左夜晚,用APP都無用,的士佬劏客。。。坐地鐵啦。

又一個互聯網改變人們習慣的例子。

上海即係三國東吳會稽附近(其實都唔附近,佢係沖積平原黎。。。),四圍都有水鄉。今次去左周庄,不要參加一日遊,自己坐車去半日玩得哂!





又去左影城,舊到呢。。。不過齋影相都幾正0既。上海灘年代!




當然,都有大城市,都係比唔上香港。但打燈之下好靚,一街只隔已經係死城。。。佢地又拆又起又拆又起。。。





今次去上海,本來係想去交銀股東大會,當然後尾無去,因為無可能趕到。

當日DELAY左四粒鐘,女主人話中國DELAY正常。同日,日本機都DELAY四粒鐘。。。。

今次坐東航都OK!至少好過上次坐國泰!我都話最穩陣未必係最好!

最後酒店房呢,BOOK左第三貴,佢UPGRADE左我地做最貴行政套房。

(浦江飯店,呢間野好多年歷史了。。。)

(兩個人坐張咁大0既梳化。。。)








本來仲有好多相,不過我估大家都無乜興趣睇,同埋好多都有我兩公婆個樣。呀!原來自拍神器真係好好用!

行程中,淘寶買飛平好多!如果有部PC,用八達通APP比錢好方便!

男主人最鐘意食鍋貼生煎包等東西,真係好正。



最後最後,股市會否又跌一輪?係都唔錯,我期待入市/換貨/借錢入市!!

諗住牛市影下牛,點知呢。。。哈哈~

(呀。。。沈萬三係有錢,不過品味就唔夠胡雪巖<杭州>了!)


總括來說,還是香港好,不過廿年之後就好難講了。

12 則留言:

  1. 上次去上海由朋友的老豆做導遊, 佢細路做司機, 所以完全地唔知自己係邊, 只係知道上海妹好白

    回覆刪除
  2. 我早兩年去上海,
    硬件上都已經唔錯,
    軟件上仍有改善空間。
    不過整體感覺真係唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔計金融區,上海得個面ok.
      南京清幽d, 北京文化多元d.
      同一樣只剩下錢既香港比,都係香港好d.

      刪除
  3. 回覆
    1. 你和太太相格10CM,我和太太相格10萬KM(lies)。


      巴黎

      刪除
    2. 日日skype啦~
      你又可以飛番去探佢!

      刪除
  4. 大陸用app的方便程度先進過香港好多,好似團購咁,香港仲要print張紙出黎,好落後

    回覆刪除
    回覆
    1. 就一樣微信支付已殺哂香港所有所謂科技專才。
      香港班友又會話有保安問題了

      刪除
  5. 回覆
    1. 是的,女主人鐘意死靚妹(sailor moon)。佢鋪頭都有幾件。

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...