2015年7月13日 星期一

2014 年交通銀行 派息日 收到股息

長話短說,

因上個月心人行使左部份交銀,結果股息比預期少。

一共$226688,已扣減股息稅及所有手續費。(今年因股票又在銀行又在證券行,唔CAP圖了!)

上年股息4X萬。

其實今年都唔差,因為轉左貨買建行,24/7將收到18萬以上股息。

拉埋權金12萬,其實係多過上年。

不過,建行成本為$7.5,蝕緊0既。

SHORT CALL將會係今個月到期,到時一係換貨,一係再SHORT,一係睇時機再借。

如果再借,有機會再做SHORT CALL,權金會有七位數,不過睇下做唔做。

個女扮中國娃娃。。。




24 則留言:

  1. 睇返你SC交行個位都唔錯喎,但建行買貴左,拉返勻啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔可以咁阿Q
      唯有將現金又小心睇位入貨,又係個句,買入時機比一切重要。

      刪除
  2. 如果塘人後生三十年可否考慮下(哈哈,講笑:))

    回覆刪除
  3. 一年總收息多少?好似好多。
    我只有200K左右。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年都係4x 萬。
      如計埋權金,就五十幾

      刪除
    2. 我多選平均約3%的股票。
      當然由2-5%都有,平均3%。
      如新地2.8% 恒安2.4% 匯控5% 工行5%
      中石油 3%

      你的股票平均息率多少?

      刪除
    3. 由於銀行股特別高才有5%,我較分散持股,其他會較低拉低整體,但要兼顧增長及分散類別。

      刪除
    4. 能源股地產股也高。
      高增長未必低股息,同樣高增長未必能反映在股價上。
      股息可提高防守力外,用來做期權也不錯。

      刪除
  4. 請教一下,那時你買939的心態是收息?短炒?定想做short call 收權金?

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來係short call 諗住收權金,股息收完再比人行使。
      點知,價跌無比人行使。
      而家心態,一係換貨,一係再short call

      刪除
  5. 40萬股息,
    羨慕死我啦!
    另外,
    女女好靚,
    死,唔通我係纙娳控

    回覆刪除
  6. 70兄股息收入愈來愈多。印象中以前权金好似多过現在?
    囡囡好快長大,當年重post重系剛出生。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望下年更多。
      另,個女出世個陣係最低位咁滯。。。四年了。

      刪除
  7. 回覆
    1. 其實係相反,之後都未番番去原來個位了

      刪除
  8. 為慶祝BANDAI模型35周年,全球限定高達展覽「GUNDAM docks at Hong Kong II」將於8月假時代廣場現身,屆時將會有全球最大聯邦軍1:3 RX-0獨角獸高達、1:3飛翼高達強勢出擊,仲有著名日本高達機械設定師Hajime Katoki老師的藝術展等等~~
    TK

    回覆刪除
  9. 其實吾知應吾應該講,privacy,有些人認為不要隨便Post他人的相,可能你個女將來會投訴你post他的相!

    我印象中你可能做IT,我也是,我覺得IT人應該特別重視privacy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大牛兄。
      到佢大個才告我啦。
      我做it? 咁就大件事了,不過it 幫助生活及生意不少。

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...