2015年6月23日 星期二

我深信的人生遊戲

呢堆圖實在太有意思,其他文章全部押後再發!

申延閱讀

可能好多新讀者,想了解一下我工作可以睇下面。

小弟投資成績認真麻麻,不過讀書工作做小生意,一切皆自發自願。

常常叫各年青人要走一條不同的路,表面平坦的路未必一定是好,別人成功的路,時移世易之下更加可能係陷阱!

講左咁多篇文,講到口水都乾,點知比我搵到呢堆圖!!







(諗清楚自己真係鐘意D乜,想過D咩0既人生吧)



(跟著舊路,不如自己走自己0既路)




(小心股場樓市金市等老千,佢地未必真係想害你,不過搵多D人認同自己同時又壯下膽0者)








最後講下,朋友成日問我/女主人開唔開多間分店,我地唔會。原因?夠洗夠玩就可以,人生在世,錢搵唔哂,太多反而係煩惱。

最後一幅圖講出我所想,我亦希望自己能做到。

53 則留言:

  1. 回覆
    1. 套圖真係好正。
      OD plan 已先在facebook group 透露了,不過未實行就未出文。
      紙上談兵的話怕老點左各位。

      刪除
  2. 回覆
    1. 無錯,正爆,我打咁多篇文,都唔及呢組圖。
      不過具體例子,還是要補上文章。

      刪除
  3. 幾時收手,得到幾多先收手,係最難決定。
    Btw,有小朋友真係會令人生正面好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 難決定在好多未到終點既人會好言相勸,叫你唔好退住。我已經不停遇到。
      有左小朋友,責任感係會多左。
      正面人生呢,剛同緊女主人湊細佬上playgroup, 我地回應就係我地一向都超級正面,哈哈哈。

      刪除
    2. 唔記得喺youtube定邊到睇到,講外國一個整蠱節目,被整蠱的人同一班「媒」搭升降機,班「媒」就向住當事人相反方向企,好快當事人就會跟住班媒的方向企……

      所以話獨立思考係幾重要。

      刪除
  4. 有意思,人生其實只是落場瀟灑走一回。

    巴黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴黎兄,引用你金句,人生是一場不停用margin 的遊戲,最後決定應為何時才去槓桿。

      刪除
  5. 雖然畫工似稻中兵團,但意義十分之好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 稻中我聽過,但個期忙於讀書拍拖無睇過。

      刪除
  6. 好正的圖, 多謝你的有趣但很有意思的分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種概念,越多人明白越好。
      圖不是我原創但一睇就愛上。

      刪除
  7. 回覆
    1. 謝謝。其實圖中表達都係事實,並非諷刺,只係大部份人都在迷失/被迷惑中。

      刪除
  8. 有意思!很有啟發性!
    可以借分享到面書嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然可以。
      比埋link 你

      http://hk70s.blogspot.hk/2015/06/blog-post_23.html?m=1

      刪除
  9. 超正!群眾往往是錯的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 也未必是錯,不過人生是自己的,為何不以自己選擇走一回?
      跟人看似安全,但機會成本太高。
      人生只得一次,好應該想點就點。

      刪除
  10. 有意思! 人生唔祗搵錢,很值得反思.

    回覆刪除
  11. 我當年明白呢個道理時只大你2歲, 放下生意回流香港, 而手中資金一定過唔到世和當時還要養大三個仔女, 但好彩買咗物業投資賺到可以養老的現金流:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 前輩0既路只能作參考,此一時不同被一時。
      一將功成萬骨枯,亦希望年青人不要以為物業是一切。

      刪除
    2. 我只說出自己條路, 而唔係人人唯一的路 XD !

      刪除
    3. 我依家真係見到好多人跑同一條路, 就係買股收息, 所以好擔心 !

      刪除
    4. 係呀? 呢度有幾多人加按買樓收租?

      刪除
    5. 我呢個BLOG講乜, 就自然有咩人黎睇。
      你去召妓BLOG搵人買股收息又講唔講得通?

      刪除
    6. Lisa姐又黎......
      雖然Lisa姐過去既經歷係成功,
      所以提點買樓係一條好出路,
      但亦唔等於買股投資就一定唔好,
      任何事都要睇時機,時候唔岩買樓都唔一定好啦!

      刪除
    7. Lisa姐又黎......
      雖然Lisa姐過去既經歷係成功,
      所以提點買樓係一條好出路,
      但亦唔等於買股投資就一定唔好,
      任何事都要睇時機,時候唔岩買樓都唔一定好啦!

      刪除
    8. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  12. 好圖, 我懷疑是70's 兄自己畫的, 哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想畫到D咁過癮0既野!你GOGGLE一下就知不是原創了。

      刪除
  13. 我覺得, 成堆圖的重點, 是如何找一個叻的哥哥.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近很迷茫,特意重溫一次。每次看完都是那麼的inspiring. 謝謝。

      刪除
  14. 都要起跑時有人帶住,同練武都要有師傅一樣

    回覆刪除
  15. 男主人你好,最近發現你的BLOG,一口氣從開始拜讀到這篇(還在進行),個人認為你的想法有些很有道理,很喜歡你的分享,謝謝你。
    關於這一篇,個人是絶對同意故事所表達的觀點,但其實個人認為跟不跟着前人的道路走也好,只要是經過考慮,知道自己是喜歡或想這樣走,這並無不可,畢竟每個人的想法、背境不一樣,終點又不盡相同,但必需要的是一定要有一個夢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 花生醫兄,謝謝支持!
      不要為生活放棄夢想便是了,尤其年青無太大包袱之時。

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...