小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2015年4月8日 星期三

我可以唔撈嗎 9

玩野之作,經典重溫!
我可以唔撈嗎 1
我可以唔撈嗎 2
我可以唔撈嗎 3
我可以唔撈嗎 4
我可以唔撈嗎 5
我可以唔撈嗎 6
我可以唔撈嗎 7
我可以唔撈嗎 8


*****


係復活節加清明節假期期間,我都依然會開工。

如果工作期間不變,今天搵得一日錢得一日啦。假設一日都成五千蚊,做四五粒鐘就有,去邊度搵?

我0既工作情況,係POSTITIVE FEEDBACK黎!即係話,現有生意越多,將來生意會更多!所以,細水長流係我0既小小生意係唔WORK,只會慢慢陰乾。

女主人以前問,點解咁搏,其實唔出力就無左個完美CYCLE(有生意,有多D生意,有更多生意!)

(假期間又狂砌模型,十幾年前電鍍版GP03)

每次加上淘寶廿蚊人仔LED激光劍,都好好玩!

今日人人都話大升市,果真係大時代喎!

有人放左多年蟹貨,我都跟番既定策略,再沽多一百張交通銀行五月份7。5CALL,今次收番權金9000!

再升,又再沽,直到成交總數900張為止。

若然成功比人CALL走,加埋另一堆非常價內0既5。75CALL,同埋少量現金,身家將會有八位數字。

回收資金,再睇下有冇機會吧。如果好似2007咁狂癲,咁唯有認命。但係似乎又有好多潛左消息,可以一爆,例如美加息。

其實,一千萬好多人話唔係好多,不過如果要用佢日以繼夜工作0既薪金黎儲,真係有排都達唔到。好多時話一千萬唔多0既,都係無乜錢,又或者只係有樓又唔沽個班傻仔所為。

問女主人生意有冇差左,女主人都係無變;我0既小生意呢,即使經濟幾差,都只會係最後被人慳個樣,所以唔駛點驚。

呢個星期,就係日日砌高達。因細佬身體不適,老婆晚晚照顧佢,辛苦了!期待唔駛做0既日子,可以慢慢同兩個小朋友坐低傾下計。

性格是遺傳;但格物以明德,係需要傳承,需要學習。

至少,不要隨波逐流。

12 則留言:

  1. 老豆有多啲時間陪仔女玩,大家感情應該都會好:)

    回覆刪除
  2. 講到第9 集都仲未退?

    回覆刪除
    回覆
    1. 打算講足999 集厄稿。
      其實預計做多兩年到約滿就收爐。

      刪除
  3. 次次睇完男主人d文都好熱血 !!!

    另外男主人有無砌 G gundam 系列

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,不過太舊好難搵番,上一篇咪有金色 master gundam 同 god gundam. 謝謝支持。

      刪除
  4. 70後兄,睇黎你都幾鍾意電鍍版wow,我就覺得麻麻地。枝led激光劍好似幾有趣咁,估唔到有咁既好野。
    另外,恭喜就黎晉升為千人將。

    回覆刪除
    回覆
    1. 電鍍版懶人最0岩。唔駛點處理,因為處理唔到。
      今日又再掂到一千萬了。

      刪除
  5. 我絕對相信...除了x,您永遠沒有停下來的一天。

    回覆刪除
    回覆
    1. 風暴兄,又睇下點。除非資產大縮水,我應該真的可以退。不會身痕。
      實迷途其未遠。
      停唔到既,只係照顧小朋友同家人。

      刪除
  6. 一早话你好快上岸,真係閃電就快到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係估唔到個市咁。而家d 人話要三千萬先夠退架,我得三分一退會比人笑。
      要比人行使先cash in, 而家紙上富貴無乜用。

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...