2015年3月11日 星期三

小朋友利是錢 (2015)

先補LINK, <小朋友利是錢 2014>

咁耐無寫BLOG (都係一個星期多D 0者), 皆因兩個星期前買左幾盒高達模型, 點知上星期病左幾日, 好番之後就砌砌砌, 結果就無寫到.

砌左D 乜? 哈哈....

(砌左 FAMILY BEARGGUY , 個女同老婆睇完卡通話要買....)

見有新BLOG 友一次過追番舊文, 都幾開心架!

今年兩個小朋友利是錢共9000. 全數買入匯豐! 結果呢? 就係蝕到HI HI!


今年買左132 股, 計埋上年個D, 平均價仲係77.305, 真係蝕足半年利是錢. 不過當然唔理佢啦...18 年後, 如TOTAL LOST, 就由佢.

不過小學開始, 每次派息可能每人都有二百蚊一季可以買玩具! 除非佢減派, 否則呢個PLAN 都OK 0既! 賺息蝕價....阿Q 精神! 暫時一路以股代息, 又同佢鬥長命~

講完, 話說我買模型, 其中一盒買錯左....本來想買電鍍金0既百式!! 點知買左呢個....


女主人話, 佢可以幫我噴金色...哈哈....結果噴完, 砌埋. 都幾靚呀!


之後, 女主人又買我細細粒卡碧尼....不過實在有D 貴!!!


頭先張 FAMILY BEARGGUY, 條女係咪好靚?


最後一張, 我至愛0既 ZETA GUNDAM COATING EDITION! 不過呢, 呢盒係舊模型黎, 1998 年, 二十周年版本 (而家三十幾周年了). 入面好多件都老老地, 不過電鍍色砌出黎都幾靚0既!


未加EFFECT, 原本係咁0既!



黎緊, 都係打機, 砌模型! 股市? 未入射程, 只能夠放埋一邊唔理. 樓市? 哈哈...真係人急我唔急, 似乎今年股息繼續跑贏租金!

6 則留言:

  1. 哈哈! 70兄,感到你的家庭溫馨了,
    樂觀+有所準備=成功
    加油:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 過獎. 其實D 利是錢又唔係多, 吞左佢都幫助不大(哈哈!)
      成唔成功, 仲係未知之數, 不過呢排又一輪跌勢, 各位坐穩~

      刪除
  2. 而家啲模型係咪唔駛自己上色?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就如你睇到, 係唔駛點上色, 拎支筆劃下黑線已見得下人.
      MG 個D 多色D, HG 就可能會單調D 啦...
      (以上係我求其亂砌0既要求, 有D 人要完美就唔係咁計.)

      刪除
  3. 70後兄,
    你個百式重係黃色後,
    似乎係有返咁上下歷史既產品wow。
    個人覺得噴既金色比電鍍靚,
    另外Z我都鐘意普通版多過電鍍版。
    唔玩mg可以玩下rg,都幾靚咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔算太舊,電鍍zeta 舊d.
      另,我已有rg zeta, d 水貼多到放棄左

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...