小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2015年2月26日 星期四

我的便宜心頭好

明天又係星期五, 又諗下一個人咁FREE 可以做D 乜.

見隔離 BLOG R 兄POST 六位數字0既錶, 自問真係唔捨得買....哈哈.

可能我都仲係好小朋友, 買埋D 野都係好平....例如

買部PS4 打....仲要打佢每個月送個D FREE GAMES! 其實好好玩.

密謀買部 "PS3 改" 黎打! 咁可以單機打好多自己鐘意0既GAME....

狂砌高達, 今年出品真係多!! 黎緊砌埋隻MISS 沙煞比, 下一目標係百式, 拂曉, 同埋金色GOD GUNDAM! 無錯, 就係三隻電金鍍金色!!

仲無聊學人影高達....

(無錯, 我終於買到右手邊個隻FIGURE, 我人生第一條女...FIGURE...)

(呢張, 女主人以為我網絡CAP 圖, 其實都係我用模型影架!!)

其實花0既都係有限錢, 女主人買個袋都係番哂度! (嘩, 同佢去海港城睇, 貴過外國正品網店兩千! 真係搵笨) 連呢D 我地都格價去慳....哈哈.

不過, 其實我0既活動可能先最奢侈, 因為都係花時間0既活動. 而立之年, 時間貴過黃金, 若然可以唔駛咁拼命工作, 都係一種樂事.

大家渴望0既財務自由, 唔多唔少都有呢個成份係入面, 係咪?

又講下股市

近日留意, 成交縮減中, 睇下會否爆邊. 離心中沽貨位太遠, 又離買貨位有一段距離. 繼續留彈藥! 新年開支大, 應該今個月儲唔到咩錢...

預計下次又要紀錄下小朋友利是錢去向(上年文章按此), 究竟係咪繼續買匯豐銀碎股?

6 則留言:

  1. 嗯. R兄隻錶夠我俾首期了, 俾著我都唔會捨得買:|
    不過我連部PS4都唔會買, 因為而家屋企細左有太多野, 買到部PS4無位放部電視:|

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾首期香港未夠。
      你屋企細極都唔會放唔到遊戲機啦,藉口黎架喎。

      刪除
    2. 是咁的,而家家企仲有好多扔又唔捨得,唔扔又阻定的垃圾,所以就係有位放部機但係無位放部電視

      刪除
    3. 信我,塘人及70後你地一樣好快會施舍買錶。


      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...