2015年1月25日 星期日

我可以唔撈嗎 7

又係個句, 寫到100 都未退休!

玩野之作,經典重溫!
我可以唔撈嗎 1
我可以唔撈嗎 2
我可以唔撈嗎 3
我可以唔撈嗎 4
我可以唔撈嗎 5
我可以唔撈嗎 6
*****

男主人嘗試每個星期五都退休預演 。

昨日星期四,深水步賣GAME個哥哥仔SEND黎話番左貨!! 番左咩?就係SONY PLAYSTATION 3D DISAPLY!!
<SPEC LINK 按此>

見過實物真係好靚!再加上男主人而家只係用電腦MON打機(家中大電視已被小朋友攻陷!),極需要個打機MON。

幾錢?真係好平!$1380!唔理佢係次貨定係老鼠貨啦(水貨就肯定),真係好抵!

番到去,即開黎打!戰國無雙4!


畫面真係好正,連打D好平常0既GAME都靚左好多。可能我之前係用電腦MON 打啦。

佢有兩個HDMI位,我索性電腦MON都唔要,用埋佢!

下圖係我書台,幾混亂!?



講番退休預演,我打機打到兩點幾(呢排頭痛,否則想試通頂。。。)

之後帶個女上校巴,再過隔離屋村食個悠閒早餐!~~~ 我等唔切黎齊,己經食左個包一啖!








再去超市買貓糧。

之後全日係屋企HEA,打BLOG,計下數,直到女主人收檔就同佢出去食飯。(兩個小朋友番左我媽屋企渡假。。。哈!)

每次都POST下,一通排名。
同場加影其中一個股票戶口。。。真係FULL PAY 而家住緊間屋都有找。

雖然唔係好多,勝在無負債,如果要用現金,即時有股票現值 x 0.63 既貸款可用。即使要賣股,兩日就CASH IN HAND 啦。

這不是係吹水的,也不是晒命,而係希望各位朋友,要因應自己能力投資,每人承受風險能力不同。千萬不要死跟!同埋我想講,當成個組合太大個陣,想轉身/轉倉都唔容易,亦好驚青。。。所以我唔會成日買貨,亦唔會定期買貨。只能和大家吹下水,無投資建議可以提供架。

 

SORRY。。。忙記左講,仲有女主人D錢,佢搵佢洗。今個月係時候加佢家用!

9 則留言:

  1. 我諗男女主人入到銀行時都會俾人問:[先生, 小姐, 有咩野要幫手呀?]

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 無人理我地的.
      師奶仔先有人撩架. 我外母去銀行就成日比人同佢傾計....

      刪除
  2. 高收入工作,壓力唔大就做吓啦!退休好悶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好熱愛呢盤小生意,有成功感仲幾受人尊重。
      不過做左咁多年真係有點悶,同埋困身。
      想搵其他有趣既野攪下,例如出書之類,不過咁old school 我估我會去做you tuber.

      刪除
  3. 70後兄,你深夜倆點幾回應,我以為你在北美,哈哈。

    巴黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 因工作關係,我作息係中東時間。。。哈
      比正常人遲四個鐘左右。

      刪除
    2. 因工作關係,我作息係中東時間。。。哈
      比正常人遲四個鐘左右。

      刪除
    3. 過了三十歲通頂便很辛苦, 之後瞓都補唔返

      刪除
    4. 現在還ok. 不過第二日要工作就唔得了。要補番訓

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...