2014年12月31日 星期三

小時候 小茶飯 做咸SITE!

上次講過賣翻版, 已經係大學二年班0既事, 當時應該係 20歲仔.


其實, 再早多一兩年, 我中七個陣, 已經用過呢D 無聊方法搵外快.

講你都唔信, 就係整個咸網!!!

當然, 唔係個D 叫雞網, 又唔係個D THISAV 咁大規模, 我只係整個網站黎厄D 咸蟲入去而已.

當年, 網絡廣告仲有唔少係PAY PER CLICK, 而個TRACKING 機制無而家咁完善, 結果用少少電腦知識就可以搵錢....

廢話少講, 點整? 如下圖


呢個我亂COPY 番黎0既賭場BANNER, 我怕 BLOGSPOT 唔比我POST 女人相....

道理相同, 就係個網頁有七條BANNER, 只有一條先CLICK 到去真正咸SITE (真係自己整的, 其實只係有幾張咸相而已)

難得D 咸蟲又真係會CLICK 哂咁多BANNER....當然, 用少少抄番黎0既JAVA SCRIPT 就可以令到佢地唔會知道條先係真SITE 啦.

第二步就係要引D 人黎睇, 呢個實在太簡單, 去各大新聞組出POST 便可. 當年未有討論區, 大家都係經NEWS READER 去討論, 個D 叫做新聞組. 香港係有VALUE INVESTMENT 新聞組架, 而家都仲存在, 我都係常客, 不過講期權而非正股.

個咸網可能只係用左三十分鐘就完成, 宣傳左兩日, 加埋二十分鐘左右, 可以搵到幾錢???

搵到近四千蚊港紙!!! (又係可以去一次東南亞旅行0既金額) 之後間美國0既真咸網公司, 寄信黎話唔再計PAY PER CLICK, 我就無玩了.

當年佢係由美國寄張美元匯票過黎, 對中七生0既我真係唔知點變番港紙.

最後去左港基國際銀行兌換, 唔收CHARGE! 真好. 咩銀行黎? 即係而家富邦銀行.


***

兩次搵錢經歷, 一次賣老翻, 一次做咸SITE...我係咪壞人? 究竟佢地有冇被我害到???

三十幾年黎, 真係問心無愧(除左小時候欺凌同學有點內疚), 遠比起口中吸血同時又要講民主自由, 又要扮講道理亂九投訢, 玩剪梯落石抗拒新移民0既香港人....

如有終極審判(SORRY, 我無信教的), 或有閻王, 我相信我0既下場遠好過呢班自命香港人0既舊移民.

10 則留言:

  1. 成王敗寇
    好人壞人純綷係電視同埋滿口仁義既人的癈話
    成功者做返幾場慈善Show捐幾百萬出黎都會比這班癈物對社會更有貢獻:D

    回覆刪除
  2. VALUE INVESTMENT 新聞組...個網址係乜呢?
    等小弟去睇睇學下野.....謝

    回覆刪除
    回覆
    1. google 一下,"newsgroup value investment" . 不在香港沒有link

      刪除
  3. 講民主自由, 米又係爭取自己嘅利益, 只不過有個靚包裝!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂。
      佢地會係下次選舉被票債票債。

      刪除
  4. 怎樣都好,已經過去了,算是一個經驗吧。

    回覆刪除
  5. 其實都唔係咩壞事黎姐,
    不過賣老番就危險d,始終有機會拉到影響前程。
    而做咸網只係幫普天下之男士多d娛樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年無人買正版的,老翻見怪不怪。
      咁咸網儲存空間不在香港,點都無事。
      其實,生意人總會踩灰色地帶,有邊個唔識避稅?

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...