2014年12月18日 星期四

我可以唔撈嗎 5

又一批客人食完埋單....

我記得當年2006 咁上下, 我同客人個阿哥講, 應該2014 可以退休唔做....

當初當然係計過數, 唔係吹水啦. 留意, 果陣我仲係一條友未識女主人, 更加無小朋友啦.

睇番今日, 真係可以退架, 如果仲係自己一個丫MA!

呢期阿細佬唔知係咪想串我, 問我係咪退休, 講左咁耐都未成事.


其實, 如果一支公, 真係退左幾世了....

因為多左屋企人, 開支大左一倍有多, 反而通漲係股票同收入都完全追到0既, 樓價升幅更加係微不足道. 反而人數增加令要買0既樓大左就真.

屋租坐少D 的士已番番黎, 鋪租我加價4% 已攪掂, 女主人鋪租因為鋪頭大左, 生意更好....租金成本係高, 但係對於做生意同收租黎講, "做埋唔夠交租" 都係同你講下笑0既0者...

講番股票, 以2010 年中, 資產總值急跌, 亦令我明白到股票價格及股息可升可跌, 引申到, 其實所有野都係一樣.

同時, 當時孖展太多令自己損失左幾十萬, 當時覺得條數好大(無記錯資產最高時期有5M左右), 而家睇番...其實又係得啖笑, 2011 年間, 眨下眼就搵番番黎了.

現持貨有三份一已被期權SHORT CALL 定死, 要平過市價賣出, 另外三份二可以自由沽, 真係進可攻退可守. 學前輩話齋, 攻守備同時準備好, 真係心安理得好多, 雖然大升市的話會食唔哂, 但對於操控八位數字流動資產, 咁樣易過十上十落好多.

至於不動產, 除非你唔做孖展, 否則要換番錢, 都唔係話咁易.

價格受供求影響, 而非其成本, 亦非閣下0既還款能力. 做過大頧孖展又遇過跌市0既人先會明白, 有時唔係你賣唔賣, 而係你敢唔敢唔賣.

有冇人記得, 鄧小閑講過, 若股價跌, 佢會出售部份股票以降低孖展比率? 我可以話你知佢理論正確但唔係人人做到!!! 到你身在大跌市之中, 你唔會陰D 陰D 蝕賣求存架. 係升市期間, 你可以好貪心, 好冷靜. 但跌市0既時候心情係點? 我估好多人未試過, 或者上兩次跌市未夠多錢未入肉所以無視左.

走到呢一刻, 我見到出口, 同時亦知道, 預多少少錢係必需0既.

等待累積現金0既日子, 同時亦等待終極孖展出招. 我連點樣買都已經寫定日記, 只係未PUBLISH 出黎. 學前輩話齋, 幾時要買? 到個陣你一定知, 只係在乎你敢唔敢買.

預計最後孖展額為四球左右, 兩年還三球, 剩下的, 以戰養戰. 如果無機會出招, 收完股息搵機會套現, 拎番千萬現金再搵方法入過市.

題外話, 我D 客好多都好有錢, 佢地都未敢話自己係全港TOP 1% 0既人, 如果只係得幾件或者十幾件濕九細價收租樓, 就覺得自己係人上人, 真係唔怕比人笑井底之蛙?

無聊附加, 一通排名...不包括全部流動資產.



7 則留言:

  1. 男主人又暗指某8X後隊X了, 嘻嘻:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜郎自大0既人特別好抽. 舉個例, 塘人兄教人買樓講得好詳細, 真心有用係睇得到.一味九吹又無實質教野個D X十後真係行埋一邊, 又話自己半退休, 但係又想係BLOG 提供顧問服務搵錢, 真係好有錢咩? 哈哈哈....(有錢過佢又會話人無品, 有品又話人無學識, 無學識又話番人無錢,,,,)

      刪除
    2. 咁又係, 俾我都無咁得閒去搞D咩野顧問服務, 訓下覺好過:|
      就算有盤都益自己先好過益人:)
      股票就反而無咩所謂:D

      刪除
  2. 板主,佢只不過話自係同齡的TOP 1% :D,不過係又如何?
    如果令自己站於不敗之地比認屎認屁還重要。
    BBQ

    回覆刪除
    回覆
    1. 我保証同齡非富二代佢都唔係1% 內啦, 好多人創業的...當年我係佢個年紀個陣都見唔少(同埋好肯定佢大過女主人, 唔係好後生個D 架咋).
      從來無人能話自己站於不敗之地...世事常變, 參見"市場老千"文章

      刪除
  3. 少年股神 , 少年樓神幾年就出現一次架啦, 見怪不怪

    回覆刪除
    回覆
    1. 害人不淺是重點呢. 股神都係害你無積蓄. 果D 濕鳩樓神呢.....因涉及借貸, 後果可以好嚴重.

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...