小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2014年12月11日 星期四

心態決定境界 2



男主人間澳牛都有鄰居, 有D 有兩句, 有D 幾年來無溝通,,,,

睇水牌呢, 佢做D 野好高檔, 亦唔係"飲食"行業, 平時少見有客人, 不過呢D 好難估佢做唔做得掂.

我估, 以下係佢間鋪一個員工0既錯事....

平時掉拉圾, 正常都有個垃圾袋裝住架! 係佢地連袋都唔用就咁全部倒哂入去...

好彩佢D 垃圾都係D 正常野, 點解我會知係佢? 因為我見過佢幾次倒垃圾LAW!!

曾經, 有過衝動想放一PACK 垃圾袋係佢門口等佢以後記得用袋...不過呢個念頭當然打消左啦, 我怕佢一下就估到係我.

點知, 今日又見到佢做呢D 事...應該係同一個員工(我估佢得一個員工), 食完飯, 而家垃圾箱又好滿, 好彩佢無夾硬塞入去. 佢就咁放左係垃圾箱隔離, 如上圖.


不過, 其實佢係咪可以好D 手尾? 個飯盒個袋打番個結都得卦.....

阿員工, 間公司唔係你0者, 你都係打份工, 但係有少少公德可唔可以?

呢位姐姐, 我估都係三十左右, 唔靚, 少肥. 有冇人要真係一半半, 又未到見到掉頭走個隻, 不過就至少唔係我杯茶了.

其實, 清潔, 倒垃圾. D 姐姐都係辛苦工, 你都係做多一步0者 , 方便自己又方便人地丫....


4 則留言:

  1. 可以向管理處投訴吧,話哂係佢哋嘅物業。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔駛投訴,只覺得佢呢d level 咪只能去到佢呢個level.

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...