小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2014年11月16日 星期日

心態決定境界

話說,男主人公司久唔久就訂一次紙,辨公室文具是也。
因貪平,每次都訂多d, 結果,就辛苦左搬樓梯個司機叔叔。久唔久就會換司機,我估係換街車司機吧。

今次個阿哥,年紀可能同我差唔多,同我疊d 紙疊到咁。(我已經整過下, 否則後果...)

開左部份後發現, 表面包裝爛哂....算, 我唔係完美主義買家, 一用就知唔對路, D 紙唔係好乾身....

結果, 影印機JAM 左兩個星期紙(FYI 一年JAM 紙唔夠十張, 佢可以一星期JAM 三十張....)



其實疊整齊d 都唔係好難,我已非常有禮對佢。可能佢覺得重,又覺得佢只係送輕量貨物所以心有不甘吧。

如果比多d 搬運費我係ok 的,自問弱質書生一個我堅搬唔郁。

你份工做乜,就好應該做好佢。尤其係我地呢d 自負盈虧既細菌級生意。

而家經濟好, 大家唔憂做, 投訴0既都係買唔到樓呀, 人工唔夠人高呀, 儲唔到錢之類; 若經濟唔好彩逆轉, 重回有人要扮番工厄屋企人, 要食二手飯0既年代, 呢一刻既發展, 可能係千載難逢, 可一不可再.

7 則留言:

  1. 心態不好,經濟好時上位輪不到他,經濟差時直接手停口停,看著人家成功就話人家好運氣,其實是心態問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對於呢D CASE, 我會話, 運氣都係實力之一. 佢地明就明唔明就算...哈哈~

      刪除
  2. 好逸惡勞人性也, 猶其是個堆做一日和尚敲一日經既人又點會諗住去做好呢份"工"

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能阿司機覺得好委屈....
      佢未必估到咁重, 同埋佢做開輕貨都未定. 不過接左張單就唔好掟D 貨咁衰...

      刪除
  3. 有冇留意啲紙會否唔同咗, 例如PARTNO唔同, 又或者係更環保, 我公司近月都有呢個情況, JAM多咗, 最后整機佬發現批紙顏色唔同咗, 滑咗, 環保LOGO多咗, 所以更易JAM. :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我留意下先.
      不過一箱紙, 有乾有濕就肯定, 因為一摸上手就知.

      刪除
  4. 而家野貴, 原因複雜

    可以話經濟好, 人人有工開

    好似日本咁, 迷失廿年仲慘

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...