小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2014年11月11日 星期二

墨西哥餐: 做乜要咁辛苦?

話說,男主人日日係鋪頭炒旦做其澳牛式生意,做死又賺死,日日做到無停手。

女主人有一花生友一句,點解要做得咁辛苦?

當然,聽在耳中不是味意。

原因,呢位朋友個伴侶都係同行,佢做墨西哥餐。

唔同既係,佢年資少,自己又唔係好知前輩點做。佢個師傅係墨西哥餐權威,我估有唔少人睇過佢著作,肯定各blog 友之中一定有。

可惜師傅唔係 sales, 教唔到佢d 乜。

墨西哥餐無乜人食就一早知,一定唔及茶記炒旦咁多人幫襯。但做得好的確可以獨步市場。
原來唔辛苦,係改做無鋪經營。齋做外賣自取,結果可以多d 時間陪屋企人。。。

咁花生友自己呢?恰巧又係女主人同行,不過做文職。

花生友我對佢評價好正面,但佢伴侶我就麻麻。感覺佢推個女人出黎做野自己龜縮係屋企做外賣自取。

話哂我都係半個老行尊,咁做可以有幾多收入有得計。

女主人中庸友善,一句: 每人有佢自己選擇既生活方式。

但,若果屋企欠人一身債要還六位數,要照顧屋企老人家,養工人,小朋友。身為男人都唔快快出黎撈搵多兩個錢,早日甩債,點都講唔去。

咁辛苦為乜?經濟好成咁,而家唔搵等幾時?

口痕講下,女主人今晚會上電視,某收費電視台。見到有個後生曲髮靚靚地既女老闆就係佢喇。

我無裝收費電視,唯有遲d 睇link.

上圖為我至愛!!

8 則留言:

  1. 做男人要有番D 擔帶.........有負擔都唔博?幾時博?
    每個人當打既時期其實唔係好長,有得賺,自己又樂在其中,點解唔做?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都係有經驗0既人, 經濟差真係做乜都死...
      慎防逆轉, 積穀防飢, 今日搵十幾廿萬, 他日可以變番幾千....

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...