小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2014年10月7日 星期二

我的小生意續約了

話說, 我店鋪租約到期了....

同老婆出去睇新鋪, 發現選擇真係唔多, 即使係比多D 錢, 都唔夠而家呢度方便同四正...

結果, 再簽多兩年...預計兩年後應該可以收山, 頂多再加多半年至一年!!

租金其實加幅唔多, 只係17%. 認真唔算貴....

當然, 唯有加番係貨價度, 大約加左 4-5% 就可抵銷加租影響, 重有錢入袋! 話時話, 我三年都無加過價了...

老婆仲幫我請左個清潔, 哈哈...三年都無吸過塵0既地毯你想像到有幾恐佈嗎? 至於我自己, 想換過鋪頭D 裝備, 就當係少少裝修吧.

計過數, 預計下年繼續可以維持6 位數字純利, 比我頂多兩年啦...而家鋪頭D 菜式應該都好襟用, 有排都唔駛大執, 或者咁講, 同業係經濟好0既時候, 都幾不思進取...

同我同期個一輩, 做黎做去都係個D 方法, 明明唔係好菜都賣出去. 新入行個D, 唔知係咪覺得要創新, 結果好騎尼好好笑, 明明想食羅漢齋, 佢放左舊五香肉丁係上面...其實佢知唔知係犯法, 出左事保險唔賠0既呢??

真係不得不讚自己, 呢三年入面, 原來已做到好出名, 無奈只有我識做菜, 請人番黎都無用. 貨物超級供不應求要玩排隊, 有時諗到呢度, 覺得如果兩年後親手執左佢, 係咪有D 可惜?

重係度佔緊0既佔領街頭活動, 似乎已經係強弩之末, 應該無乜威脅了!

我0既收入非常穩定, 基本上每年某D 時候就已經計到之後個大半年收入. 相反老婆份小生意就難估好多....

今日佢一發市, 就一張七萬蚊0既單..雖然佢純利部份較少. (女主人近期有人追佢...哈哈!! 我成日笑佢收兵, 唔知佢會否以網誌講下個情況.)

我鋪個業主見到佢, 重話估唔到佢咁後生, 其實, 佢已經係兩個小朋友0既媽媽了! 只係佢成日扮細...厄哂D 客.

相反, 我估D 人見到我, 一係以為我係做IT, 一係以為我係砌模型...WELL...

11 則留言:

  1. 執左又唔好...客串做下...又或者遇到有緣人等佢做落去...

    回覆刪除
  2. 恭喜你 :)
    諗到你做乜野啦, 係醫學美容 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Lisa姐果然經驗老到,
      妳口講我都重未諗到。

      刪除
    2. 因為見到佔中有個老闆去支持, 而佢在旺角和銅鑼灣都有醫學美容店, 當初諗會唔會係70後, 不過70後得一間在旺角 :)

      刪除
    3. 我以為你話佢年青0既秘密係我做醫學美容~~~

      刪除
  3. 恭喜晒過兩年就可以收山!!

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...