小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2014年10月31日 星期五

我可以唔撈嗎 4

我估我寫到100 都未到真正唔撈!

唔同地方0既信箱成日收到唔同0既管理費, 差餉地租等信, 一睇, 嘩, 都真係幾多!! 呢D 唔係成本? 未見官先打八十!

我依然以股票為主要及單一主動可控資產. 雖持有內銀股有被批割肉派息之嫌, 但不用槓桿而有現價五厘息以上實在難搵!

用槓桿的話, 真係會抛離十萬八千丈....

見有人留意2888, 暫時可作WATCH LIST, 佢由高股價低派息, 到而家5 厘息低股價. 但佢收入差唔多番番2009 年, 除非失去紅底, 否則好難動心買入, 因為未知2014 派息是否依舊.

原本, 我係打算今年退下火線, 而家, 改為增加休息日一天.

十幾年前(又比老婆話我長氣), 小伙子乜都無乜都唔識, 亂打亂撞死做爛做. 到今日, 其實可以選擇唔做又或者做少D.

既然只係揀左做少D, 點解其他地方唔可以對自己好D?

我怕, 到唔駛為錢銀出力之時, 沿途失去0既野更加多...

今日, 的起心肝, 去練葵花寶典.



或者之後呢段日子, 係比我諗下點樣同老婆仔女享受自由之路0既方法.

雖我自由, 但我老婆唔退, 我仔女依舊要番學讀書過佢地0既日子, 我無理由日日同阿爸阿媽飲茶架MA!

P.S. 十月果然係跌唔落0既, 但係出得黎行預左要還, 國家隊無可能長駐幫拖. 又或者有人本來平倉無啦啦變中伏買突左, 已經寫好左一篇文講下點買下一轉貨, 到真正出手個陣才PUBLISH 吧.

11 則留言:

  1. 退下來可以試下環遊旅行^^ 嘻嘻

    回覆刪除
  2. 哈哈...我估到係咩...我都係70後..不過未需要食住.......

    回覆刪除
  3. 財務自由之後,還要有更精彩生活,加油。

    回覆刪除
  4. 出得黎行,預左要還,我都等緊呢個機會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本即時增加量寬! 擺明一早有劇本...與佔中呼應.

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...