小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2014年9月4日 星期四

女主人的一球散紙

有時, 女人仔0既儲錢能力真係不能低估!
話說幾個月前, HSBC 職員撩佢UPGRADE 做 PRIMER ACCOUNT. 當時佢未夠一球現金(我地兩個MPF 同股票都唔係放係HSBC), 職員話到時唔夠咪CUT ACCOUNT.

當時女主人計過, 如果盈利不變, 會係今年2014 年年底達到1M, 唔駛CUT ACCOUNT.

點知, 佢今日無聊SEND 左佢個SCREEN 比我睇...哈哈! 比預期中快, 香港經濟真係幾好喎!

佢呢一球, 曾經都諗過好唔好轉成資產, 放係銀行又無息...

我提供過幾個方案, 佢都係HOLD CASH. (例如買收息股, 或者買入股票再做COVERED CALL)

買樓數租? 咪玩....一黎無2M 樓, 二黎有都係收得個幾千一個月, D 心力不如拎黎做好自己盤生意. 除非你好似求死隊長咁打份工收入又唔高可以HEA 做.

轉做人仔, 我老婆千萬個不願, 運上去容易, 運番落黎就難了!! 你做找換店真係靠找換搵錢??? 唔係咁天真卦...

我都認為佢可HOLD CASH
第一, 佢0既現金係我0既救命草 (雖然我而家都無負債)
第二, 現金多, 佢鋪頭流動資金唔會比其他供應鍊部份LOCK 死
第三, 當有錯價0既時候, 佢可以出擊. 佢曾經自己偷偷37 蚊買HSBC...不過4X 個陣賣左之ma....

第四, 可以買樓(價要殘先)
假設一間6M 0既樓, 首期係1.8M, 睇落好似幾多, 其實真係雞碎而已...
例如, 我賣左部份倉位, 已經可以FULL PAY 有突啦
而我老婆, 再多80萬現金, 都應該唔駛一年, 加埋我主動收入, 可能四個月攪掂...
即使呢一刻要買, 動用OD 戶口0既錢, 既不會被TU CHECK 到, 而且一次過可以拎5M 出黎, 邊個話樓價跌難借錢? 我都唔係用入息借, 不用CHECK 信貸評級的!!

所以, 我地呢D 家庭又何需急於入市? 無論樓點升都好, 我地主動收入只會隨經濟變得更勁, 股票市場又唔會再差得去邊的話, 真係睇住個價黎打. 你重煩緊壓力測試令你買唔到個D 細價收租樓?? 

哈哈哈哈哈~~~~~!


P.S. 其實, 其實佢唔止咁少, 係2011 年個陣救過我D 股票期權. 其實佢仲有一球係我度我未比番佢0既.
(你0既留言, 係我繼續寫0既動力!)

10 則留言:

  1. 其實你地只要小心使用借貸,已經立於不敗

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望係啦, 想縮短距離財務自由0既時間, 必須用貸同埋用耐性

      刪除
  2. 留個言,給你多點動力吧(其實我也需要噢)。

    有位財務能力強的太太的確幫到你不少呀,加油。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 其實2009 年老婆知道打工不是辦法, 才膽粗粗創業. 我當然十分支持.
      你網誌流量好勁呢~~~

      刪除
    2. 原來如此,兩夫妻互相支持,讚。

      不知流量多少才算高呀,還是不能與即日鮮、炒股網比較呢,這些網可以高很多,還是著重分享吧,哈哈。

      刪除
  3. 如果我老婆都咁識諗就好啦!
    依家我一個苦苦努力中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪真係太太結左婚個D? 財富由慳憸開始0既. 無咁大洗可以慳好多.

      刪除
    2. 真係結左婚o固d啦!
      不過好似你所講,佢唔算大洗又唔追名牌,
      叫好過唔少港女架啦!

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...