2014年9月23日 星期二

我都有情緒

我都有我情緒, 有我感受, 你有咩唔鍾意可以走左去, 但我唔可以。


7 則留言:

  1. 男人就係咁; 我老公通常在前面行, 佢唔會理我在後面跟唔跟到, 有時我要跑先跟到佢 XD ! 好彩我是一個獨立的女人 :)

    回覆刪除
  2. 男主人睇到就做返d野啦!

    回覆刪除
  3. 男人老狗,始終都要守番個門口 !

    回覆刪除
  4. share blog 的後果

    回覆刪除
  5. 多謝大家關心, 其實我地冇野, 一般鬥氣唔會過24小朋 哈哈。

    回覆刪除
  6. 男人平時都會擔起頭家,但有時候都需要空間發洩:(

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...