2014年9月10日 星期三

再次開始

自從YAHOO BLOG倒了後, 我好像都沒有持之以恆地再寫BLOG了。
又要上班, 又再照顧小朋友, 那來寫BLOG的時間。

最近, 男主人的網誌開始多人留意了, 在他"盛意權權" 的邀請下, 我嘗試再一次開始的我寫BLOG生涯。不過佢有佢寫, 我有我寫, 大家題材不同。我女人仔一個, 只懂記錄下生活的鎖碎事, 我屬於比較感性型, 我手我寫心。

踏入9月份, 算是我工作的淡季, 終於可以停一下。這2個月撐得太辛苦, 同事放產假, 搬屋, 小朋友開學, 工作的旺季, 還有伴隨而來工作上遇到麻煩事的挫敗,  一下子湧過來, 實在很辛苦。

過去一個星期, 真的感覺很失落, 男主人也不知道我曾經有偷偷哭過。我有曾想過放棄, 不過都過去了。當事情過去了, 回望也不覺什麼, 任何事情都是這樣, 不是嗎? 






17 則留言:

  1. 兩夫妻共用一個blog分享生活事,很不錯的概念呀,這篇的確很感性,讚。

    我看到一些blogger有時會批評別人,甚至中傷他人,這可能會贏得掌聲,亦可能會樹敵,其實想深一層,重點是大家又能否從中得益而達至雙贏,互相學習及進步,善意批評與謾罵可能需要拿捏得很好。對不起,突然有感而發,希望你們可以透過此blog散播多點正能量,正所謂「夫妻同心、其利斷金」,加油。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 我以前都是同佢寫同一個blog 的。

      刪除
  2. 想問呢到係咪女主人個blog. 男主人個blog係乜我想訂閱埋

    回覆刪除
    回覆
    1. 男主人都係同一個blog, 佢寫投資, 我寫生活事。

      刪除
    2. 係同一個blog 來的,原來blogspot 可以咁玩,又幾方便。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀, 以前都係架。 心血來潮我又寫返, 大家唔好怕悶。

      刪除
    2. 是的,只要加入新作者,輸入對方email 便可以。

      刪除
  4. 做女人真不容易, 我當年21歲要抱住8個月大的太仔去開店, 只因為唔想老公打死一世工, 而女人受的壓力無人會明, 又要做生意又要理家務, 所以好明白妳的感受, 加油 ! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 那你比我利害好多, 我有非常好的老爺奶奶做後盾幫我照顧小朋友, 只是夜晚自己照顧返。 =]

      刪除
  5. 我工作外带倆個细细個小朋友,無工人及長輩幫我手。一齊努力呀!加油!!!

    魚兒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時會內疚, 覺得自己太忙, 對仔女陪伴不夠多。 哈哈, 所以一放假, 就好想帶佢地去玩

      刪除
  6. 除左留言俾男主人,都留言俾女主人妳啦!

    回覆刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...