小弟在DISCUSS 並無出文
你回應緊0既,都係一個有心引你派膠0既人,並非小弟。
若有人以為我係DISCUSS 出文引HATER, 是否太小學雞?
小朋友, 暑期放完好耐了. 好好努力上班吧...

2014年9月6日 星期六

2014 年九月大市簡短意見

拿, 我都係老散一名.

近日好明顯係升市, 理由唔需要有, 有就唔係理由啦. 表面睇好直通車, 其實, 乜直通車唔係A 股救命針咩? 點解救命變成利好?? 好多股票, 尤其中資, 業績都唔好喎! 不過, 又無理由信業績丫!

又有新聞話俄羅斯資金流入, 不過呢, 又話簽停火協議, 一陣走左資又點計?

要知道, 每個散戶彈藥有限, 要食盡大家D 錢唔駛好多時間.

除非全球再一次關愛中國經濟, 否則短期應該好難再見狂牛.

狂牛是否消失? 咁又唔係, 由2005 至2008 都要三四年先去到癲狂狀態. 而家呢一刻, 你有一兩百萬閒錢, 會買樓定買股? 你自己諗下, D 人想買乜野多呢?

拿, 多人買係咪一定升? 睇時間啦...

有錢人, 要挾升個市, 一個月前好易. 股價平, 動用資金唔多.

而家貴左, 每向上一點都粒粒皆辛苦. 除非作到個理由出黎引埋其他散戶買埋一份, 否則以生意角度, 千斤撥四兩未必有著數.

若然而家放手, 散戶有可否支持大市成交量同價格不變? 比我就休下息先啦...

今日咁大成交都升唔上, 要沽0既已沽左, 仲有咩散戶有貨又想沽? 話哂咁多日, 每日最少七百億成交, 托到中移動去紅底喎, 你估少錢? 托多一成可能要0既錢重多過由7X 托上100!

3 則留言:

  1. 好讚成滬港通係有利A股市場,所以我都一直持有A股ETF。

    不過講真小弟真係自問無能力去預測股市走勢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估好多人都一樣估唔到股市0既...
      兩手準備, 有貨又有錢就最穩陣, 跌先買, 升又有份.
      得閒多D 來留言丫.

      刪除
    2. 就係因為股市既不確定性,兩手準備好緊要,我從來都唔會俾自己零持股或者無哂彈藥。

      無問題,你得閒都睇下我個半桶水爸爸blog,育兒同理財都會講下。

      刪除

各位每個留言,係我繼續9UP動力,必覆。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...